Tuesday, June 26, 2007

ΚΑΛΩΣ ΜΕ!

Οι διακοπές άρχισαν επίσημα από χτες. Τα σχολεία έκλεισαν από την Παρασκευή και κάναμε αρχή με καύσωνα. Δεν αντέχεται η ζέστη αυτές τις μέρες, άνκαι εμείς όλοι που είμαστε παρέα με τα κλιματιστικά καλά την έχουμε, αλοίμονο σ'αυτούς που δουλεύουν στον ήλιο.
Το σ/κ πέρασε πολύ ευχάριστα με μίνι απόδραση σε κοντινό προορισμό για χαλάρωση.....
Την Πέμπτη πάμε για τον υπέρηχο και έχω μιαν αγωνία....δεν περιγράφεται! Ολα καλά μέχρι τώρα, δόξα τω Θεώ! Κάτι αναγουλες και λοιπά ανακατώματα αντιμετωπίζονται με χιούμορ προς το παρών!
Θα επανέλθω σύντομα με παραπάνω νέα. Πάω να διαβάσω τα μπλοκ σας τώρα γιατί έχω καιρό να μάθω νέα σας και έπαθα στέρηση. Φιλιά!

28 comments:

Nobody said...

Εγώ τις αναγούλες τις έχω πάντα όποτε μπαίνω σε μεταφορικά μέσα παντώς τύπου.

Κράτα τον υπέρηχο και αν μπορείς, βάλτον στο επόμενό σου ποστ.

Φιλάκια πολλά και καλή ξεκούραση. Το τελευταίο πρέπει να το κάνεις κανόνα από δω και πέρα.

APOTINEDRA said...

@nobody
Διάβασες την σκέψη μου...το σκέφτηκα αυτό με τον υπερηχο...θα προσπαθήσω να το βάλω Πέμπτη βράδυ. Φιλιά και καλό καλοκαίρι!

Julia_Dream said...

Γλυκιά μου Εδρίτσα καλώς μας ήρθες, ανανεωμένη και με καλοκαιρινή αύρα :-) Τη θέλουμε να μας κρατάει συντροφιά! Πολλά πολλά φιλάκια και περιμένουμε τα νέα του υπέρηχου!

AVRA said...

καλως ηρθες! θα περιμενουμε με ανυπομονησια τον υπερηχο!

Greca said...

Ολα καλα κι ολα ωραιαααα!!! Αντε βρε και μας ελειψε η αισιοδοξη νοτα σου... χιχι ειπαμε κρατα τις φωτογραφησεις απο τωρα!!!! οταν θα μεγαλωσει το μικρο σου και θα ειναι ενα κουκλι θα εχεις να του δειχνεις ποση φωτογενεια ειχε απο τοσα δα... φιλια λεμεεε και μακρια απο τη ζεστη!!!!!!!! :))))))

Anonymous said...

Καλη επιτυχία με τον υπέρηχο γλυκεια μου. Ολα θα πανε καλα...

Anonymous said...

Aναγουλες καουρες και λοιπα μονο με χιουμορ περνανε.
Αντε με το καλο να δουμε τον υπερηχο Να προσεχεςι με την ζεστη Φιλια πολλα Γιωτα

Person I. said...

Θετική ενέργεια για την Πέμπτη. *οοομμμμ, ομμμμ*. Πέμπτη βράδυ γράφεις ποστάκι, οκ?

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Βζου...βζου...
βζου...βζου...
βζου...βζου...

Κυρία, κυρία, κυρία
δεν κάνω εγώ από τη ζέστη αλλά ο υπέρηχος την Πέμπτη, με το καλό!
Τί όμορφο τραγούδι...
Θα σου αρέσει πολύ...

Γλαρένιες αγκαλιές

the bastard; unshaved. said...

Καλές διακοπές.

APOTINEDRA said...

@julia Dream
Καλώς τη φιλενάδα. Η αύρα κάνει καλό στον καύσωνα. Νεότερα την Πέμπτη!

@avra
Καλώς σας βρήκα αύρα μου...για σένα μιλούσαμε πιο πάνω:)

@greca
Ευτυχώς να λες που δεν έγραφα τόσες μέρες, γιατί μόνο χαζοχαρούμενα ποστάκια θα ήταν! Ολα τα κλιματιστικά στην πίστα!

@dina
Ευχαριστώ πολύ:) Νάσαι καλά!

@Γιώτα
Υπέρηχος με ένα, δύο ή τρία εμβρυακια την Πέμπτη:) Φιλιά!

@φτερό στον άνεμο
Πέμπτη βράδυ οπωσδήποτε. Θετική ενέργεια μόλις ελήφθει! ΟΒΕΡ!

@Γλαρένια
Ετσι θα κάνει ο υπέρηχος ε;; Πόσα βζζζ θα κάνει αν είναι δίδυμα γλαρένια μου:)

@ένας έφηβος
Καλές διακοπές και καλός πολίτης μικρέ!

Anonymous said...

Δασκαλίτσα επιτέλους ακούστηκες καλέ , θα έστελνα την Αγγελική Νικολούλη να σε ψάξει ...

Χαίρομαι που είσαι καλά ...να περάσεις όμορφα τις διακοπές σου με ξεκουραση και σε δροσερά μέρη γιατι μ΄αυτον τον καύσωνα δεν είναι για έξω..

Φιλάκια περιμένουμε τα νέα απο τον υπέρηχο

Unknown said...

diakopesssssssss....zileuooooo thelo kai ego.....:)

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... said...

Το πιο μεγάλο χαμόγελο με τον υπέρηχο θα ‘ναι.
Γλυκύτατο καλοκαίρι να έχετε.

run Stella, run said...

τα καλυτερα αποτελεσματα ευχομαι αυριο!!

Anonymous said...

Φιλια απο μενα και ευχες για το καλυτερο αυριο
Επισης η Rose η χορκανουλα σου μου ειπε να σου μεταφερω αυτο
Η Χωρκανούλα θα έχει πρόστιμο...ξέρει γιατί...

Γιωτα

APOTINEDRA said...

@τρελοφαντασμένη
Η αλήθεια είναι ότι έχω χαθεί...λίγο εδώ, λίγο εκεί, ξέρεις τώρα:)Το κλιματιστικό το έχω αναμμένο στο φουλ πάντως!

@ζοάκι
2 Ιουλίου θ'αρχίσουν και οι δικές σου διακοπές, εγώ πάντως τις περιμένω με αγωνία!

@ήχος πλάγιος μόνος
Δροσερό καλοκαιράκι ευχομαι και σε σένα!

@η χρυσόσκονη του ψαρά
Ευχαριστούμε πολύ-πολύ!!

@Γιώτα
Ευχαριστούμε φιλενάδα. Οσο για τη χωρκανούλλα μου, ένα πρόστιμο το αντέχω και το αξίζω! Φιλιά!

patsiouri said...

Μαί, βάλτον στο επόμενο πόστ!

Anonymous said...

Με το καλό αύριο!

Greca said...

και ναιιιιι φτασαμε στην πεμπτη σχεδον!!!! ολα τα καλα σου ευχομαι!!!! θα περιμενω την τριτη που θα επιστρεψω να μαθω τα νεα σου... μεχρι τοτε πολλα φιλια και ολη τη θετικη μου σκεψη!!
ciao
Ειρηνη

Anonymous said...

Πως τα πήγε σήμερα? Ελπίζω όλα να είναι όλα καλά....

Psipsinel said...

kales diakopes!!!!

Julia_Dream said...

Τί εγινε χθές Εδρίτσα μου? Πε μου, έχω αγωνία!

run Stella, run said...

νεα ?
νεα ?
νεα ?

εχουμε νεα?


αγωνια παντως εχουμε!!!

ΜΑΓΕΙΑ said...

Εδρίτσα έχουμε μεγάλη αγωνία!!!! Περιμένουμε νέα σου!!!

Anonymous said...

Σου εύχομαι ολόψυχα να πάνε όλα καλά! Είμαστε μάλλον συνάδελφοι και ταλαιπωρημένες από τα ίδια.Εγώ μετά από 11 εξωσωματικές και 2 εξωμήτριες κυήσεις ξεκουράζω σώμα και μυαλό τα τελευταία 2 χρόνια.

ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΔΕΞΙΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ!!!

APOTINEDRA said...

@patsiouri
Τοβαλα έστω και καθυστερημένα:)

@βίκυ @greca @roam
Ολα καλά δόξα τω θεώ!

@psipsinel
Επίσης γατούλα!

@Julia dream
@Η χρυσόσκονη του ψαρά
@μαγεία
Λυπάμαι που σας κράτησα σε αγωνία, το σκάνερ ταχει παίξει έτσι ο υπέρηχος είναι από το κινητό μου. Φιλιά!

@Ελενίτα
Καλή μου φίλη, μόλις ξεκουραστείς αρκετά, είμαι σιγουρη πως θα συνεχίσεις τις προσπάθειες και σύντομα θα τα καταφέρεις. Γιατί σε όλες μας αξίζει να γίνουμε ΜΑΝΕΣ! Φιλιά!

ΑΛΙΚΗ said...

Αχ τι να σου πω κ εγω...
Ευχομαι ολα να πανε καλα...
Κ σε σενα κ σε μενα...
Να ειστε καλα μαμα κ μωρο... τις ευχες μου...