Friday, July 06, 2007

ΠΛΑΤΣΑ ΠΛΟΥΤΣΑ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ!!

Καλημέρα..........τι μου γίνεστε;

Εδώ δεν είναι όλα ρόδινα αλλά το ηθικόν ακμαιότατον! Εδώ και τρεις μέρες είμαι σε ακινησία στο κρεβάτι λόγω μερικής αποκόλλησης του πλακούντα, που απ'ότι λέει ο γιατρός είναι αρκετά συνηθισμένο σε πολλές εγκυμοσύνες. Ενα ψιλοσοκ το πάθαμε αφού είχα αιμορραγία αλλά κάναμε άλλο ένα υπέρηχο, ακούστηκε η καρδούλα και τότε ηρεμήσαμε. Τώρα εικοσιτετράωρη ξάπλα για περίπου 10 μέρες και μετά βλέπουμε. Ο καημένος ο πάπης έχει γίνει μάγειρας και σερβιτόρος φουλ τάιμ αλλά δεν παραπονιέται......(προς το παρών.....πάπη κράτα γερά!) Πάπη θέλω παγωτό, πάπη σοκολάτα, πάπη έχω πεθυμήσει πίτσα, ρε πάπη τα χάπια μου που είναι;; Σε λίγο θα ψάχνει και αυτός τα χάπια του! Το πολύ θετικό είναι ότι θάμαστε στο σπίτι μέχρι τον Σεπτέμβριο και οι δυο, οπόταν όλα καλά!

Εχω πήξει με τις επαναλήψεις στην tv και έχω δει όλα τα κουτσομπολίστικα και τα πρωινάδικα σε επανάληψη. Είναι και αυτός ένας τρόπος ζωής, όπως και να το κάνουμε! Μια φίλη καλή μου έφερε αυτές τις μέρες δωράκι, την βίβλο της εγκυμοσύνης "τι να περιμένεις όταν είσαι έγκυος" και έχω απορροφηθεί. Παρόλο που τώρα κλείνω το δεύτερο και μπάινω στον τρίτο μήνα, έχω διαβάσει μέχρι και τον όγδοο και έμαθα πάρα πολλά που δεν ήξερα! Πραγματικά πολύ χρήσιμο και απαραίτητο!

Σ'εσάς που διαβάζω στα μπλοκ ότι φεύγετε για διακοπές, για ρίξτε μια βουτιά και για μας! Καλές διακοπές!

25 comments:

Julia_Dream said...

Καλώς την Εδρίτσα μας! Με ανησύχησες λίγο στην αρχή, αλλά αφού πιάνω τους θετικούς σου παλμούς, όλα καλά! Οπως λένε, καλό το καθισιό, αλλά η ξάπλα είναι καλύτερη ;-)


Κάτσε κρεβατάκι, κάνε γουτσου γουτσου στο εμβρυάκι και πες του ιστοριούλες για το μπαμπά και τη μαμά του!

Πολλα πολλα φιλάκια κοριτσάκι μου!

An-Lu said...

Θα ρίξω μια βουτιά για σάς αύριο πρωί-πρωί!!!!
Φιλιά και ηρεμία!

UrbanTulip said...

Κράτα γερά! Ειναι φυσιολογικό αυτό που συνέβηκε, μην ανησυχείς ( ξέρω)
Πάπη ζεις για να μας καθοδήγείς ( και να προσέχεις την έδρα μας και το μωράκι)
Να είστε καλά και γεροί!

by the way άρχισε το Ρετιρέ!
Γιούπι!

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... said...

Εδρούλα και Πάπη όλα καλά θα πάνε υπομονή μονάχα. υπομονή

Anonymous said...

Συμβαινει και στις καλυτερες οικογενειες . Υπομονη τωρα Ολα θα πανε καλα Μεινε ομως ξαπλα και απολαυσε το Ολο και κατι θα βρεις
για να απολαυσης την αναγκαστικη αυτη ακινησια
Φιλια πολλα Φευγω αυριο Ισως εκει ναμην εχω υππλογιστη θα σε σκεφτομαι
Γιωτα

Unknown said...

Καλησπέρα.
Στις "νεοφώτιστες" εγκυμονούσες είναι όντως πολύ συνηθισμένο.
Για να καταλάβεις, η γυναίκα μου, η κουμέρα μας, η άλλη μας κουμέρα, άλλες δύο φίλες, το ίδιο ακριβώς.
Μέχρι που κάποια στιγμή πιστεύα ότι οι γυναικολόγοι κάμνουν το επίτηδες για να καψωνάρουν τους επίσης νεοφώτιστους πατεράδες. Κάτι σαν training για τα μετέπειτα.

sexandthenotsuchabigcity said...

Χεχε σκέψου πόσο ονειρευόσουν αυτές τις ξάπλες τις κουραστικές μέρες στο σχολείο!

Greca said...

Στην παρουσα φαση που μολις τελειωσε ενα κουραστικοτατο 10ημερο σε ζηλευω τρελλλλλλλλλλλλλλλλλλλα για τις ξαπλες.... αχ αχ..με aircondition, 24/7 full service και καθε σου επιθυμια διαταγη για ολους γυρω σου... ζεις τις απολυτες στιγμες μιας γυναικας..ολος ο κοσμος στα ποδια της...:D αλλα για να επανερθουμε στα σοβαρα.. συνηθισμενο ειναι καλη μου.. απλα το μικρακι ειναι μαλλον λιγο ζορικο..χιχι... εχεις να ριξεις τρεξιμο απο πισω τους στις παιδικες χαρες που θα παει συννεφο... φιλιαααααααααααααααα και στους 3 τρεις σας...
Ειρηνη

Person I. said...

Εγώ πάντως ζηλεύω τρελά άπλα 24/7 επί δεκαημέρου.
Πάπη, πήγαινε στο ντιβιντάδικο και φέρε της εδρίτσας ενισχύσεις! Α και καθώς έρχεσαι σταμάτα στα Χάγκεν Ντασζ και φέρε δυο-τρία "οικογενειακά" - αφού ακόμη και η λέξη κολλάει στην περίσταση!

APOTINEDRA said...

@Julia_dream
Ολα καλά φιλενάδα. Το εμβρυάκι εκτός από γούτσου γούτσου βλέπει και Μενεγάκη σ'επανάληψη. Φιλιά!

@an-lu
Αχ ευχαριστούμε πολύ. Μάλλον τώρα θα τη ρίχνεις γιατί ένοιωσα δροσιά! Καλά να περάσεις!

@τουλίπα
Ναι, φυσιολογικό και καθόλου ανησυχητικό απ'ότι λένε όλοι, απλά θέλει προσοχή και ξάπλα! Ο Πάπης νιώθει ηγέτης με αυτά που του λέτε!
Ρετιρέ ε; Μου φαίνεται ότι και συ κλείστηκες μέσα!

@ήχος πλάγιος μόνος
Μια χαρά όλα ήχε μου, δεν έχουμε παράπονο!

@Γιώτα
Διακοπές μυρίζομαι φιλενάδα. Για που το βάλες; Ο καφενές θα μείνει κλειστός; Να περάσεις τέλεια εύχομαι!

@Ο έτσι
Καλωσόρισες. Εσύ ως έμπειρος μπαμπάς θα μας λύσεις απορίες στο μέλλον! Τόχω ακούσει από παντού τις τελευταίες μέρες πόσο συνηθισμένο είναι, οπόταν δεν ανησυχώ!

@κυμάτων κλέφτρα
Το ονειρεύτηκα, αλλά στην παραλία όχι στο κρεβάτι μου...Που χάνεσαι εσύ παιδί μου;;

@Ειρήνη
Μάλλον με προετοιμάζει για το τι με περιμένει! Χαλάλι όμως, εδώ θα κολλήσουμε; Αφού τέλειωσε το κουραστικό δεκαήμερο, καιρός να ξεκουραστείς και συ τώρα. Καλά να περνάς!

@φτερό στον άνεμο
Από ενισχύσεις άλλο τίποτα φτεράκι, δεν έχω παράπονο. Εχουμε πάθει οικογενειακή πόρωση εδώ!

Anonymous said...

Μια λαχταρίτσα είναι! Όλα θα πάνε καλά!

Greca said...

λοιπον σου βαζω δουλεια... αντε και συ να κανεις τιποτα..οχι ολο το ερμο το αρσενικο... (ανασηκωνω φρυδι τωρα για να παρω το σοβαρο μου) ναμενω αναφορα των ταινιων που βλεπεις- τι αξιζει να δουμε και μεις... το ιδιο ισχυει και για βιβλια, σειρες... κοκ :p
καλησπερεεεεεεεεεες!

drakouna said...

Δεν ξέρω πως τα καταφέρνεις, πάντως εγώ δεν την μπορώ την ακινησία. Ήδη άρχισε να μου στρίβει.

APOTINEDRA said...

@βίκυ
Μακάρι νάναι μόνο αυτό το πρόβλημα σε ολόκληρη την εγκυμοσύνη!

@Ειρήνη
Λοιπόν αγαπητή μου, είχα πάθει πόρωση με το λοστ πριν ακόμα κάτσω στο κρεβάτι και αυτές τις μέρες λοιπόν, ο πάπης κατέβασε και είδαμε μέχρι το τελευταίο επεισόδιο του τρίτου κύκλου και τώρα πρέπει να περιμένω μέχρι τον Φεβρουάριο για νέα επεισόδια. Είδα και τους δύο κύκλους των desperate housewives και κατεβαίνει τώρα ο τρίτος κύκλος....Αυτά τα λίγα και συνεχίζω....

@Δρακούνα
Η ακινησία δεν αντέχεται, και γω γυρισμένη είμαι, άσε που το παίζω άνετη!

Psipsinel said...

ipomoni edritsa !

Greca said...

το'ξερα οτι είσαι σωστή!!!! Lostοφαγος και απο δω... τι τελεια σειρα!!! το DH το εχασα καπου στο δρομο..αλλα θα ανακαμψω.. ο αδερφουλης μου μου ειπε οτι και το heroes ειναι πολυ καλο! θα σε ενημερωνω και γω... φιλιααααααααααααααααααααα

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Πάπη μου και Πάπισσά (;) Παπένια (;) μου (δεν ξέρω και τί ταιριάζει), ότι σας λέει ο γιατρός και όλα θα πάνε καλά.

Τα μάτια σας και το ...παπάκι ΜΑΣ!!!!

Την αγάπη μου και τις Γλαρένιες μου αγκαλιές

Nobody said...

Χαχα. Μου αρέσουν οι συμβουλές και πληροφορίες που σου δίνουν οι από πάνω. Εγώ δεν ξέρω από εγγυμοσύνες δυστυχώς οπότε το μόνο που μπορώ να σε συμβουλέψω είναι να κάνεις κουράγιο και να μιλάς στο μωράκι. Διαβάζω ένα βιβλίο που λέει ότι το μωρό αποδεδειγμένα ακούει μέσα στη μήτρα (όταν σχηματιστούν τα αυτιά φυσικά)

Πολλά φιλάκια

kanataki said...

εγώ θα πρότεινα να πάρει δώρο ο πάπης, με τίτλο "τι να περιμένετε,όσο η καλή σας είναι έγκυος"




υγ τι??? δεν έχει γλυκό σαρδέλα????
να μάθεις να κάνεις εσύ......!!!!
υγ κουράγιο μέλλοντα έλληνα πατέρα!!!!

Anonymous said...

Φιλενάδα κράτα γερά , τιποτα δεν είναι κι εγω το πέρασα αυτό και όλα πηγαν καλά...τον Πάπη όμως μη τον ζαλίζεις και πολύ τον καημένο.

Αυτά θέλω παγωτό και σάντουιτς κλπ ξέχνα τα εντάξει?

Σου υπόσχομαι απο εβδομάδα που πάω για πρώτο κύκλο διακοπών να κάνω μια - δυο και τρεις βουτιές για σένα

Φιλάκια

Anonymous said...

Επιμένω, Grey's Anatomy με χίλια! Θα περάσει αρκετά ευχάριστα η ώρα σου... Για τον ξηκολλημένο πλακούντα ελπίζω να παν όλα καλά { γίνεται να ξανακολλήσει? }.

APOTINEDRA said...

@psipsinel
Ολα καλά :)

@greca
Το heroes είναι η επόμενη σειρά που θα κατεβάσουμε λοιπόν!

@φύρδην μίγδην
Γλαρένια μου το ....παπάκι (πολύ μου άρεσε αυτό) το προσέχουμε σάν τα μάτια μας. Είναι η μοναδική μας έγνοια αυτές τις μέρες.

@nobody
Αν έχει ήδη αυτάκια θα το τρομάζουν το καημένο αυτές οι ελεεινές σειρές που παρακολουθεί η μαμά του!

@tsaperdona
Θα μετατρέψουμε το Μάνα κουράγιο σε πάπη κουράγιο λοιπόν!

@τρελοφαντασμένη
Το πέρασες και συ ε; Τελικά οι περισσότερες το περνουμε απ'ότι κατάλαβα! θα περιμένω τις βουτιές να δροσιστώ!

@roam
Ευτυχώς ο ξικολλημένος ξανακολλά με το που μεγαλώνει η μήτρα. Θέλει όμως χαλάρωση και ξάπλα!

Unknown said...

τωρα το ειδα....υπομονη, ναι? ολα καλα θα πανε....ελπιζω να μην χρειαστει να κατσεις αλλο στο κρεβατι και να σηκωθεις λιγακι να χαρεις την εγκυμοσυνη σου τωρα το καλοκαιρακι....
Παρε να δεις dvd το prison break....poly kalo!!!

Φωτούλα Τζιώντζου said...

Αγαπητή apotinedra καλώς ήρθες και επισήμως στο κόσμο των γονιών. Έξη μήνες στη Νερίνα, τρεις στη Νάσια στο κρεββάτι να βλέπω απο πρωινάδικα έως Μικρούτσικο, λόγω τζαναμπέτη πλακούντα.
Τότε λοιπόν θυμήθηκα κάτι που έκανε φίλη, γιατί της το είχε συστήσει ο γιατρός της (ναι ο ψυχίατρος) για να χαλαρώνει και να μην σκέφεται και το έκανα. Μη γελάσεις, είναι πολλά αυτά που μπορεί να κάνει μια μάνα για το παιδί της. Εγώ, που δεν ήξερα τι θα πει κλωστή και βελόνα, άρχισα το κέντημα και μάλιστα μετρώντας. Δεν θα το πιστέψεις, αλλά ήταν η καλύτερη επιλογή. Όσο κεντούσα δεν σκεφτόμουν τίποτα παρά μόνο, γιατί ενώ θα έπρεπε να κάνει το σχέδιο τετραγωνάκια το δικό μου έφερνε σε γραμμές ατάκτως ερριμμένες.
Χρησιμοποίησα το ίδιο κέντημα και στις δύο εγκυμοσύνες και βέβαια ποτέ δεν το τελείωσα, αλλά πραγματικά, κάποιες ώρες που σάλταρα, με βοηθούσε να μην σκέφτομαι απο την μια και απο την άλλη η μόνη πηγή άγχους ήταν οι τεθλασμένες γραμμούλες και όχι η κουκίδα που μεγάλωνε μέσα μου με εμένα να μην μπορώ να ξέρω τι στο καλό κάνει εκεί μέσα ανά πάσα στιγμή. Εάν θες στο στέλνω το μισοτελειωμένο κέντημα :)
Βέβαια εάν εσύ βαριέσαι αλλά θες να δοκιμάσεις παρόλα αυτά τη μέθοδο μου βάλε τον πάπη να κεντάει :)
Καλή σας μέρα και στους τρεις εννοώ..

Anonymous said...

συγχαρητήρια για την εγκυμοσύνη σου και θα πάνε όλα καλά
τυχαία βρήκα την ιστορία σου ψάχνοντας στο internet πληροφορίες για εξωσωματικη κλπ
είμαστε και εμείς στον αγώνα για ένα μωράκι και διαβάζοντας την ιστορία σου, ένιωσα σαν να διάβαζα το δικό μου ημερολόγιο.