Sunday, November 25, 2007

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ


Περίμενα καιρό να αναρτήσω αυτό το ποστ μετά από πρόσκληση της φίλης Julia_dream αλλά μετά τα χτεσινά ψώνια δεν μπορούσα να μην το κάνω. Σας παρουσιάζω λοιπόν τα πιο αγαπημένα αντικείμενα που διαθέτω αυτή τη στιγμή στη ζωή μου. Αγοράσαμε δειλά δειλά δυο σαλιαρίτσες που γράφουνMy heart belongs to mama και my heart belongs to papa, δυο εσωτερικά φανελάκια, καθώς και καλτσάκια με αγελαδίτσες. Επιφυλλασόμαστε και για τα υπόλοιπα μέσα στις γιορτές των Χριστουγέννων. Φιλάκια:)

10 comments:

Φωτούλα Τζιώντζου said...

Αχ καρδιά μου

Greca said...

τι τρυφερό... αχ τι καλό...
αλλά για δες...

Ντιν ντον
καμπανάκι καμπανάκι

για πέρνα από το σπιτικό μου...

πρόσκληση!!!

MonachusX2 said...

Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο για σένα και στο μωράκι που έρχεται. Θα είσαι η πιο γλυκειά μανούλα.

APOTINEDRA said...

@νερίνα
:)

@greca
Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση. Δυσκολεύομαι πολύ να φτιάχνω τέτοια πράγματα στον υπολογιστή αλλά θα προσπαθήσω πραγματικά!

@monachusx2
Ευχαριστώ πολύ! Ελπίζω να είμαι:)

Julia_Dream said...

Εδρίτσα μου συμφωνω με τον/την monachusx2. Είσαι ήδη τόσο γλυκιά μανουλα!

Λιώνω με τα γαλάζια καλτσάκια και σκέφτομαι τα πατουσακια που θα μπουν μέσα! ;-)


Φιλάκια πολλα γλυκούλα μου, σε ευχαριστώ για την αποδοχή της πρόσκλησης! :-)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Ω, ψυχή μου!!!
Μετράω τις μέρες... το ξέρεις;
Με το καλό να είναι!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Anonymous said...

Νομίζω ότι έχουμε μπροστά μας μια γλυκιά μανουλίτσα... Εδρίτσα, θα γίνεις τέλεια μάνα γιατί απλά μου θυμίζεις τις καλύτερες συναδέλφους που εχω!! Όταν αγωνιάς για κάτι τόσο πολύ, είτε είναι το παιδί σου, είτε οι μαθητες σου, σημαίνει ότι νοιάζεσαι πραγματικά και βάζεις τα δυνατά σου!!!

Πολλά σαλονικιώτικα φιλιά!!!!

APOTINEDRA said...

@Julia_dream
Ζω και αναπνέω για την στιγμή που τα πατουσάκια θα φορέσουν αυτά τα παπουτσάκια φιλενάδα...:)

@Γλαρένια
Ευχαριστώ για ακόμα μια φορά καλή μου γλαρομάνα:)

@demileni
Πολλά κυπριακά φιλάκια συντοπίτισσα συνάδελφε!

Anonymous said...

Πολύ όμορφα είναι ...άντε με το καλό να έρθει ο λεβέντης να τα φορέσει να γίνει μοντελάκι !

stalamatia said...

Το πιο τρυφερό πράγμα είναι όταν πιάνεις στα χέρια σου τα πρώτα ρουχαλάκια του μωρού που περιμένεις τα κρατάς τόσο τρυφερά και φοβάσαι μην τα πονέσεις.Με πήγες χρόνια πίσω νάσαι καλά και με το καλό ο λεβέντης σου