Thursday, November 02, 2006

ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ!

Διαβάζω blogs εδώ και αρκετό καιρό. Πολλές φορές μπήκα στον πειρασμό να αρχίσω και γω να γράφω όμως σύντομα τα παρατούσα μιας και ξέρω τον εαυτό μου πόσο βαρίέμαι να γράφω. Πάντα προτιμώ να διαβάζω, οτιδήποτε και οπουδήποτε. Ακόμα και στα πιο ακατάλληλα μέρη. Εκεί να δείτε διάβασμα.
Αποφάσισα να αρχίσω σήμερα να καταγράφω τις σκέψεις μου καθώς και τις καθημερινές μου "περιπέτειες" με τους μαθητές μου. Δεν ξέρω κατά πόσο θα τα καταφέρω να συνεχίσω, πάντως το κάνω πρώτα για μένα αφού βαρέθηκα να γράφω κάπου πρόχειρα τα μαργαριτάρια που ακούω καθημερινά και μετά να τα ξεχνώ. Εδώ τουλάχιστον θα τα έχω όλα μαζεμένα! Πάω για μάθημα. Τα λέμε.

2 comments:

Anonymous said...

Καλή Αρχή!

APOTINEDRA said...

Ευχαριστώ πολύ! Συγκινήθηκα με το πρώτο comment!:)