Saturday, February 17, 2007

FIVE TIPS ON ME

Μετά από πάσα της αγαπητής Starry Night καλούμε να συνεχίσω το παιγνίδι της μπλοκόσφαιρας, και πολύ μ’αρέσει αυτή η ιδέα.

Λοιπόν, έχουμε και λέμε:

Μισώ το κρασί, ποτέ δεν έχω καταλάβει γιατί ντε και καλά πρέπει να πίνουμε κρασί με το φαγητό. Βρίσκω απαίσια τη γεύση του αλκοόλ και έχω αλλεργία στην μπύρα. Οταν βγαίνω έξω γίνομαι περίγελο και θέμα προς συζήτηση από την παρέα μου που δεν νοείται να καταλάβει αυτή μου την εμμονή ν’αποφεύγω τα αλκοολούχα..

Είμαι τρομερά απροσανατόλιστη. Δεν υπάρχει περίπτωση να ξεχωρίσω το δεξιά από το αριστερά και στις σπάνιες περιπτώσεις που το καταφερνω, πρέπει να βάλω τον σταυρό μου για να θυμηθώ πού είναι το δεξιά. Επίσης μια φορά που έπρεπε να διδάξω τα σημεία του ορίζοντα, οι μαθητές μου έβλεπαν την δασκάλα τους να στριφογυρίζει στην τάξη και να προσπαθεί να καταλάβει πρώτα η ίδια κατά που πέφτει η ανατολή και η δύση. Επίσης όταν βγαίνω για ψώνια με τις φίλες μου, περιμένουν να βγω από το κατάστημα πρώτη για να πάρω την αντίθετη κατεύθυνση και να γελάσουν μαζί μου.

Είμαι άτομο υπερκινητικό και πολλές φορές διερωτούμαι και γω η ίδια πως μπορώ να κάνω τόσα πράγματα την ίδια ώρα. Υπάρχουν περιπτώσεις που κάθομαι μπροστά από τον υπολογιστή με την τηλεόραση αναμμένη να παρακολουθώ ταινία και μιλώ ταυτόχρονα στο τηλέφωνο χωρίς να έχω πρόβλημα συνεννόησης. Δεν υπάρχει περίπτωση να καθήσω να δω ταινία χωρίς να κάνω κάτι άλλο την ίδια ώρα. Νιώθω πως δεν αξιοποιώ κατάλληλα τον χρόνο μου.

Πιο αγαπημένη πόλη στον κόσμο το Λονδίνο, και παθαίνω σύνδρομο στέρησης αν δεν το επισκεφτώ κάθε Χριστούγεννα. Παίρνω τη δόση μου να περπατώ στο Covent Garden, να ψωνίζω ανελέητα από την Oxford Street να τρώω κινέζικα κλπ ασιατικά στο China Town και να αγοράζω βιβλία από το Waterstones.

Όταν διδάσκω χρησιμοποιώ πολύ την έκφραση ‘εκαταλάβετε’ κάτι που έχει γίνει σλόγκαν μεταξύ των μαθητών μου που το βρίσκουν χαριτωμένο και το επαναλαμβάνουν συνέχεια. Γενικά το έχω αυτό με κάποιες εκφράσεις που μου κολλούν στο μυαλό και δεν λένε να ξεκολλήσουν με τίποτα.

Ευτυχώς πρέπει να σταματήσω στα πέντε, γιατί νομίζω πήρα φόρα και θ’αρχίσω να αποκαλύπτω και άλλα......

Το αγαπημένο μου σημείο του παιγνιδιού είναι αυτό που πρέπει να δώσω πάσα παρακάτω. Λοιπόν, έχουμε και λέμε:

Νερίνα
Φραουλένια
Γιώτα
Μικαελλα
Φοίνιξ

13 comments:

Lithium said...

hehehe prepei na eisai teleia daskala...fantazomai oi mathites sou tha se letrevoun...vasika mu thimizoun ligo mia daskala mou pou itan parapanw apo daskala...ax!tin pethimisa afantasta....

filia polla kai na se kala

the bastard; unshaved. said...

Αμαν.. Λονδίνο ε.. :)
Χτύπησες φλέβα.
Όμορφες αποκαλύψεις

Anonymous said...

Την καλημερα μου! Κι εγω μπηκα στο παιχνιδι Ειδα την απονομη σκυταλης Την επιασα
Γιωτα

sexandthenotsuchabigcity said...

Πιο αγαπημένη πόλη στον κόσμο το Λονδίνο, και παθαίνω σύνδρομο στέρησης αν δεν το επισκεφτώ κάθε Χριστούγεννα. Παίρνω τη δόση μου να περπατώ στο Covent Garden, να ψωνίζω ανελέητα από την Oxford Street να τρώω κινέζικα κλπ ασιατικά στο China Town και να αγοράζω βιβλία από το Waterstones

eimai omiopathis! eidika an prosthesoume mesa to selfridges. zo stin pio polimorfiki kai telia poli tou kosmou

Starry Night said...

Μισώ και εγώ το κρασί :P άτε να πιω που και που κανένα μπέιλις, αλλά ως εκεί..

APOTINEDRA said...

@lithium
Βασικά τους λατρεύω και με λατρεύουν....νομίζω υπάρχει ισορροπία.
Φιλιά πολλά επίσης.

@αλφα μι
Λονδίνο ε; Γι αυτό σε συμπαθώ πολύ!!

@Γιώτα
Το πήρες και έδωσες και συ πάσα...συνεχίζουμε...

@Μικαέλλα
Είσαι πολύ-πολύ τυχερή. Ζήσε το όσο κρατήσει!

@starry night
Έχω έρθει σε μεγάλα κέφια με το μπειλις...σχεδόν μέθυσα γιατί νόμιζα ότι δεν ήταν δυνατό. Για μένα που δεν πίνω...δυο ποτηρια ήταν αρκετά.!

Κουέλλα Δύο said...

Λατρεύω: μπίρα, κρασί, Λονδίνο (καιθα προσθέσω τον καφέ/ποτό το Soho).

Anonymous said...

Τελικά αυτό το παιχνίδι είναι πολύ ωραίο.

Εγώ από την άλλη είμαι το άκρος άωτο του προσανατολισμού, βρίσκω τα πάντα ακόμη και χωρίς χάρτη σε αγνωστη πόλη.

APOTINEDRA said...

@κουέλλα δύο
Συμφωνώ και επαυξάνω!

@Evita
Eίσαι πολύ τυχερή. Εγώ σε λίγο θα χάνομαι στο ίδιο μου το σπίτι.!

Ελπίδα said...

Στον προσανατολισμό έχω κι εγώ πρόβλημα. Κυρίως σε Αθήνα!
Και στ' άλλο με την υπερκινητικότητα μοιάζουμε. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην δουλεύουν τα χέρια!
Καλό βράδυ!

APOTINEDRA said...

@elpida
Μιαν υπερκινητικότητα την έχουμε, πώς να το κάνουμe;

Φωτούλα Τζιώντζου said...

Συγνώμη που άργησα να ευχαριστήσω για τη πρόσκληση.
Επίσης αυτό με το αριστερά και το δεξιά το έχω και εγώ. Εγώ για να μη κάνω το σταυρό μου, όταν ρωτάει ο καλός μου "που να στρίψω;" λέω "Αγιος ο θεός, άγιος ισχυρός, αριστερά".
Καλό σου βράδυ και ελπίζω να περνάς καλά.

APOTINEDRA said...

@Nerina

Εγώ για να μη κάνω το σταυρό μου, όταν ρωτάει ο καλός μου "που να στρίψω;" λέω "Αγιος ο θεός, άγιος ισχυρός, αριστερά".

Afto to teleftaio, ola ta lefta. xexexe
Kalo vradi!