Monday, May 14, 2007

ΜΕ MYSELF AND I

Ευχαριστώ για την πρόσκληση τις αγαπητές Νερίνα, Starry Night, και Roam για την πρόσκληση στο ερωτηματολόγιο και έστω και καθυστερημένα απαντώ:

1. Η απόλυτη ευτυχία για εσάς είναι;
-Να βλέπω την πρόοδο των μαθητών της πρώτης τάξης που οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στη δική μου δουλειά.

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Το ραδιόφωνο του από κάτω που βάζει στη διαπασών τον κυρ Θάνο που πέθανε!

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
-Λίγες μέρες πριν όταν ένας μαθητής μου έγραψε σε άσκηση την λέξη 'πουστομπωλ' εννοώντας μπειζμπωλ!

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
-Η σπαστική μου τελειομανία (σύμφωνα με τον πάπη).

5. Το βασικό ελάττωμα σας;
-Να κουμπώνω λανθασμένα το πουκάμισό μου και να το ανακαλύπτω μόλις φτάσω στο τέλος.....

6. Σε ποια λάθη δείχνετε την μεγαλύτερη επιείκεια;
-Σε αυτά που κάνουν οι μαθητές μου.

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
-Αυτή την περίοδο, με τις γυναίκες του Ζαλόγγου...

8. Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;
-Οι πολύτεκνοι γονείς που καταφέρνουν να σπουδάσουν και πέντε και έξι ακόμα παιδιά.

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
-Στο Λονδίνο κάθε Χριστούγεννα.

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
-Paulina Simmons.

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε ένα άντρα;
-Το χιούμορ...

12. ....και σε μια γυναίκα;
-την πλήρη έλλειψη κατινιάς.

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Δεν μούρχεται κάποιος τώρα. Να γράψω όμως για τον αγαπημένο μου τραγουδιστή; Μάλλον όχι, βγαίνω εκτός θέματος.

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
-Δυο δυο.....στην μπανιέρα δυο δυο.

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
-"Ποτέ χωρίς την κόρη μου".

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;
The Magdalene sisters.

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
- Εγώ και η τέχνη απέχουμε έτη φωτός μεταξύ μας....

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
-Ασπρο.

19. Ποια θεωρείται ως την μεγαλύτερη σας επιτυχία;
-Το ότι "τύλιξα" τον πάπη (ακόμα τον έχω τυλιγμένο:)

20. Το αγαπημένο σας ποτό;
- Γάλα με τριαντάφυλλο.....ενίοτε και η σουμάδα.

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
-Που δεν απάντησα κατάλληλα σε αυτόν που με έστειλε να πλύνω πιάτα επειδή δεν πήρα το μέρος του σε μια συζήτηση.

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο από όλα;
-Την ακαθαρσία - οι άλουτοι ανθρώποι φακκούν μου!

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
-Να βλέπω για εκατοστή φορά τα φιλαράκια και το σεξ εντ δε σίτη σε ντιβιντι!

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
-Να μην καταφέρω ποτέ να αποκτήσω παιδιά.

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
-Οταν θέλω να προστατεύσω τον εαυτό μου ή τους άλλους από μια κατάσταση.

26. Ποιο είναι το μότο σας;
-Che sera sera, whatever will be will be!

27. Πως θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
-Τι επιλογές προσφέρονται;

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
-Εγώ πότε θα γίνω μάνα;

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτό τον καιρό;
-Οπου σ'έβρω τζαι όπου με βρεις!

Επειδή άργησα να κάνω το ερωτηματολόγιο, οι περισσότεροι από σας έχετε ήδη απαντήσει...αν μου ξέφυγε κάποιος τον προσκαλώ επίσημα!

10 comments:

Φωτούλα Τζιώντζου said...

"Όπου σ'έβρω τζαι όπου με βρεις!"
Δεν ξέρω εάν το έχεις προσέξει, αλλά σε αυτό το σημείο του ερωτηματολόγιου συμφωνεί το σύνολο σχεδόν της μπλογκόσφαιρας.
Σε ευχαριστώ για την ανταπόκριση. Και χαίρομαι που γελάς.
Καλό σας βράδυ

Anonymous said...

Tην καλημερα μου Αυτο με τον παπη πολυ μου αρεσε
Αγκαλιτσα? , καφεδακι?
Γιωτα

Julia_Dream said...

Καλημερούδια!! :-)

Anonymous said...

είπα να παρατηρήσω δύο πραγματάκια, αν δε σε πειράζει. Το ένα το σκέφτομαι εδώ και καιρό, το άλλο είναι σημερινό και είπα να το πω αφού είσαι και δασκάλα.

στην ερώτηση 19, έπρεπε να λέει "θεωρείτε", όχι "θεωρείται".

Το άλλο, αφού είναι και το motto σου... Η φράση είναι "Que sera...", όχι "Che sera..."

Φιλικά,
S.

Anonymous said...

PS: Yes, I am quite anal about spelling.

Anonymous said...

Τον "καημένο" τον Πάπη , ξετύλιξέ τον καλέεεεεεεεεεεεε! Τον ξέχασες?

Φιλάκια και μη φοβάσαι τίποτα όλα θα γίνουν.

APOTINEDRA said...
This comment has been removed by the author.
APOTINEDRA said...

@νερίνα
Αυτό έχω προσέξει και γω νερίνα μου....λες να φταίει ο καιρός;;

@Γιώτα
Καλημέρα και σε σένα! Εμάς μας άρεσε αυτό με τον πάπη....αυτουνού λες να του άρεσε;;:)

@Τζούλια
Καλημέρα φιλενάδα μου!

@s
Ευχαριστώ πολύ που το εντόπισες! Η αλήθεια είναι ότι τις ερωτήσεις τις έκανα copy paste οπόταν μάλλον δεν το πρόσεξα....Όσο για το che αυτοσχεδίασα γιατί δε γνωρίζω ιταλικά...μάλλον αυτό που έγραψα διαβάζεται σαν τσε ή κάπως έτσι....
Ευχαριστώ και πάλι!

@τρελοφαντασμένη
Άμα με ξετυλίξει πρώτος αυτός, τότε βλέπουμε!

Unknown said...

mia xara se vrisko!!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

28. "Είσαι πολύ άδικος με τα παιδιά, το ξέρεις; Αν δεν το ξέρεις, να σου το θυμίζουμε.... γιατί γέρασες και χάνεις"