Saturday, June 02, 2007

ΙΟΥΝΙΟΣ

Γεια χαρά σε όλους.
Έχω ψιλοχαθεί τώρα τελευταία, τις περισσότερες φορές δεν είχα πρόσβαση στο διαδίκτυο, αλλά και άλλες φορές όταν είχα δεν ήμουν στην κατάλληλη διάθεση για να γράψω....

Λυπήθηκα πολύ χτες που δεν τα κατάφερα να βάλω και γω το κειμενάκι για την Αμαλία. Το είδα όμως σήμερα σε πολλά μπλογκς και ελπίζω να καταλήξει όλη αυτή η προσπάθεια σε κάτι καλό....

Καλό μήνα.
Για μένα ο Ιούνιος είναι ο πιο γουρλής μήνας, όλα τα σημαντικά πράγματα στη ζωή μου Ιούνιο έχουν συμβεί......

Ιούνιο γεννήθηκα,
Ιούνιο αποφοίτησα από το πανεπιστήμιο,
Ιούνιο γνώρισα τον πάπη μου,
Ιούνιο παντρευτήκαμε,

Ελπίζω Ιούνιο να μάθω και τα νέα που περιμένω ανυπόμονα εδώ και πολύ πολύ καιρό.....:)

25 comments:

Anonymous said...

Χωρκανούλα μου σε πεθύμησα..
Είσαι καλα???
Πολλά φιλιά και εύχομαι ο Ιούνιος να σου είναι φέτος ο καλύτερος της Ζωής σου..
σματςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

APOTINEDRA said...

@yellow2000rose
Παρομοίως...με ανησύχησες λίγο με τα τελευταία σου ποστς αλλά απ΄ότι φαίνεται όλα καλά..:)
Αντε, γιατί μας περιμένουν και κάτι εγκαίνια!!

Anonymous said...

Χωρκανούλα μου εγκαίνια χωρίς εσένα δεν γίνονται..
στο λέω...
σματςςςςςςςςςςς

Anonymous said...

βεβαίως αν είναι και ιούλιος ή αύγουστος, δεν νομίζω να υπάρξει πρόβλημα.
καλό κουράγιο και καλές προσπάθειες τώρα το καλοκαίρι.
ο ήλιος, η θάλασσα, το καλοκαιρινό πάθος μα και η συσσωρευμένη προσμονή θα την γυρίσουν την τύχη, να δεις!
x

the bastard; unshaved. said...

Άτε ελπίζω τούτος να είναι και ο μήνας που θα σε κάμει πιο ευτυχισμένη απο ποτέ.
Καλό μήνα, και καλό καλοκαίρι.

Anonymous said...

Στο εύχομαι ολόψυχα...
Φιλιά.

APOTINEDRA said...

@yellow2000rose
Θάναι τα πιο ωραία μπλοκοεγκαίνια αυτά χωρκανούλλα μου!

@william
Εχεις δίκαιο, στο μήνα θα κολλήσουμε τώρα;; Θα γυρίσει ο τροχός που θα πάει;..ελπίζω τώρα στις διακοπές πάντως!

@ένας έφηβος
Καλό καλοκαίρι επίσης. Αν δεν κάνω λάθος θα πας στρατό τώρα μικρέ ε;; (τι σου θυμίζω τώρα η ασπλαχνη!)

@νυκτολούλουδο
Ευχαριστώ πολύ! Καλό καλοκαίρι!

Anonymous said...

Για να καταλάβω...όταν κλείσουν με το καλό τα δημοτικά θα είσαι holidays for 2-3 months?!?!?! Τέλεια!!!
Have fun και ξεκούραση ;-).

Anonymous said...

Na δεις που ετσι θα ναι Στο ευχομαι ολοψυχα και
Γιωτα

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... said...

Απο καρδιάς ψυχούλα μου!
Ο μήνας τούτος τα πιο όμορφα λουλούδια του να σου μέσα στις κάψες του..

Lithium said...

sou to euxomai kali mou

kalo iouniou loipon

:)

xxxxxxxxxxxxxx

APOTINEDRA said...

@roam
Από 23 Ιουνίου εώς και 3 Σεπτεμβρίου ΔΙΑΚΟΠΕΣ. Καλή ξεκούραση επίσης!

@Γιώτα
Λες νάναι έτσι Γιώτα μου; Θα δείξει. Και αν δεν είναι όμως, το καλοκαιράκι πάλι δεν χάνει από την αξία του.

@ήχος πλάγιος μόνος
Ευχαριστώ πολύ πολύ!

@lithium
Καλό Ιούνιο και όμορφες διακοπές σου εύχομαι και σένα μικρέ...μάλλον πρέπει νάχεις τελείωσει ως τώρα...

Unknown said...

opos kai na xei na einai enas polu kalos minas gia sena...:)

The Dark Shadow said...

Είμαι σίγουρος οτι, για σένα, ο καλύτερος Ιούνης από αυτούς που ανέφερες οτι συνέβηκαν τα σημαντικότερα πράγματα στη ζωή σου είναι αυτός που παντρέυτηκες τον πάπη σου και για τον πάπη σου ο καλύτερος Ιούνης ήταν αυτός που γεννήθηκες! Εύχομαι σύντομα ο καλύτερος Ιούνης να είναι αυτός του 2007 και για τους 2 σας!
The Dark Shadow

Julia_Dream said...

Γλυκιά μου Εδρίτσα μου έλειψες πολύ! :-) Χαίρομαι που είστε καλά και κοιτάζεις από πολύ κοντά τις διακοπούλες σου! :-) Έχω πάντα την αίσθηση ότι οι αριθμοί παίζουν ρόλο στη ζωή μας ;-) Οπότε πιστεύω κι εγώ οτι ο Ιούνιος θα σου αλλάξει τη διάθεση και ελπίζω και τη ζωή! Σε φιλώ πολύ πολύ! :-)))

Anonymous said...

Μακάρι αυτο τον Ιούνιο να συμβεί το πιο όμορφο και πιο σημαντικό ...από όλα όσα σου έχουν συμβεί.
Φιλάκια και να περνάς καλά

APOTINEDRA said...

@zoaki
Και για σένα επίσης ζοάκι μου!

@dark shadow
Ακριβώς όπως τα είπες! Πολύ εύστοχα τα σχόλια σου αγαπητέ dark shadow!

@julia_dream
Φιλενάδα μου επίσης! Για νάμαστε ειλικρινής στη φάση που είμαστε πιανόμαστε από οποιοδήποτε αριθμό και οποιαδήποτε ημερομηνία! Ελπίζω τα νέα που περιμένεις και συ να φτάσουν σύντομα. Φιλιά επίσης!

@τρελοφαντασμένη
Ελπίζω να συνεχίσουν οι καταχωρήσεις του Ιουνίου:)

Mailo® said...

...ποτέ δε ξέρεις!
Γιατί όχι ;;;
:) :) :)

Anonymous said...

Kαλημερα καλη εβδομαδα Σαφως και δεν χανει την αξια του το καλοκαιρακι
φιλια Γιωτα

Julia_Dream said...

Καλημερούδια Εδρίτσα μου, καλή εβδομαδα! :-)

Κουέλλα Δύο said...

Καλημερούδια! Είδες που σου στείλαμε κι άλλη Κουέλλα! Ποιος τη χάρη σου. Πέρασα να πω κι εγώ την καλημέρα μου. Αυτόν τον Ιούνιο ειδικά, τον αγαπώ κι εγώ!

Κουέλλα Ένα said...

μαζί σου!
για τα καλά νέα δηλαδή :)
εγώ τον ιούνιο πάντα σχίζω ένα πουκάμισο, αναμνηστικό από το λύκειο καταλαβαίνεις! μπε!

patsiouri said...

Αντε ντέ!!!!

Και να ξέρεις πως το μπλογκοκέρασμα δέν πιάνει, θα βάλεις βαθειά το χέρι στην τσεπούλα τώρα που μας έχει;ς κάνει και μάς να περιμένουμε!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

ΟΛΑ ΚΑΤ' ΕΥΧΗΝ!

Γλαρένιες αγκαλιές

Σπύρος said...

Δεν χρειάζεσαι και αλλα στοιχεία ...ΕΙΝΑΙ Ο ΜΗΝΑΣ ΣΟΥ!