Tuesday, June 05, 2007

ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΟ!!!

H ώρα είναι πέντε και τριάντα τα χαράματα και δεν έχω κλείσει μάτι όλο το βράδυ.....Σε λίγο ξημερώνει και θα πάω δουλειά, αλλά δε με νοιάζει! Στα χέρια μου κρατάω την ανάλυση αίματος που πήρα χτες το μεσημέρι από το χημείο.....
Ηξερα ότι κάποτε θα συμβεί, ένιωθα ότι ήμασταν τόσο κοντά γιατί μετά την τόση ταλαιπωρία, δεν μπορεί, κάπου θα καταλήγαμε, αλλά δεν πίστευα ότι θα γινόταν τώρα, σε αυτή τη φάση..............

ΤΟ ΤΕΣΤ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΟ!!!!
267 ολόκληρες μονάδες. Θετικότατο δηλαδή!

Χτες κλάψαμε με τον πάπη σαν μωρά παιδιά. Κλαίγαμε και γελούσαμε μαζί, ποιός να το περίμενε τώρα, την στιγμή που αυτό τον μήνα δεν μπήκαμε καν στη διαδικασία της εξωσωματικής, μια απλή τοποθέτηση κάναμε...........και ετοιμαζόμασταν να πάμε ξανά για εξωσωματική τον Ιούλιο! Τα θαύματα τελικά συμβαίνουν!

Ξέρω ότι είναι πολύ νωρίς να το ανακοινώσω, αλλά θέλω να το φωνάξω στον κόσμο όλο, και ήθελα από την πρώτη στιγμή να το γράψω και στο μπλοκ, μια και τον τελευταίο καιρό, τα δικά σας μηνύματα ήταν αυτά που μου έδιναν θάρρος και δύναμη να συνεχίσω. Προσεύχομαι να πάνε όλα καλά, να μην απογοητευτούμε, και σε εννιά μήνες να κρατήσουμε το μωράκι μας στην αγκαλιά μας. Σήμερα θα πάω στον γιατρό, για περισσότερες λεπτομέρειες, το γεγονός όμως είναι ένα: ΕΙΜΑΙ ΕΓΚΥΟΣ και έτσι σκοπεύω να παραμείνω!

Σας ευχαριστώ όλους τόσο μα τόσο πολύ που ήσασταν εδώ! Τώρα τα ποστ θα γίνουν πιο ευχάριστα, ελπίζω. Τελικά ούτε ο φετινός Ιούνιος δεν μας απογοήτευσε...:)

50 comments:

Starry Night said...

Καλημέρα! :D :D :D :D: :D :D :D :D χιλιάδες χαμόγελα!!!!! Ρίξε μια ματιά στο Email σου!

drakouna said...

Συγχαρητήρια και ελπίζω να πάνε όλα καλά. :) :)

Nobody said...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!! Δεν μας είχες προειδοποιήσει και μας ήρθε απότομη αυτή η χαρά!!! Κουράγιο και μεγάλη προσοχή!!

Psipsinel said...

sigharitiria edritsa mou! den mporis na fantastis poso xerome gia sena! sou efxome ola na pane kala!

ΜΑΓΕΙΑ said...

Πραγματικά και από καρδιάς συγχαρητήρια! Ελπίζω να πάνε όλα καλά! Τα πέρασα κι εγώ αυτά... Χάπια, ενέσεις, κι άλλες ενέσεις, υπερηχογραφήματα, αναλύσεις.... Τώρα έχω ένα γιόκα 3 χρόνων! σου εύχομαι τα καλύτερα!

Anonymous said...

Δεν φαντάζεσαι τι χαρά μας διάς!!!! Μπράβο, το μωρό (παναγία μακάρι να παν ούλλα καλά) θα το φκάλετε Ιούνη/ Ιουνία ( this is humour i am not being serious). Τα φιλιά μας στο πάπη σου.

Άτε χαμογέλα λλίο και κάμε κανά πάρτι :-)))).

Unknown said...

Exo meinei afoni!!!!!!!
Pote prolavate vre??? Kala pernaei o kairos kai den to perneis xampari!!!! Pote pires to teleutaio arnitiko, pote ekanes nea prospathia.....Apisteuto....
Den mporeis na fantasteis poso xairomai gia sena...:) (H' mallon mporeis na fantasteis)
Ax Mpravo epitelous ena kalo neo....:)
Sygxaritiria kai kalh dynami gia toys ennea mines...Ola kala tha pane kai xalara...mhn sikoneis vari, min kourazesai, min pineis, ksereis esu.,...:)

mako said...

Αγκαλιά απο Αθήνα για Κύπρο :)

Δασκαλούα said...

epitrelous!!!!

evlampia said...

Συγχαρητηρια και απο μένα! Χαίρομαι πάρα πολύ :) οι αγώνες σου τώρα δικαιώνονται! Καλή συνέχεια, να προσέχεις τον εαυτό σου και το μικρό σου σποράκι. Φιλιά!

leila said...

Μπράβο!! Επιτέλους!! .. οι προσπάθειες σας έδωσαν το ΚΑΛΥΤΕΡΟ αποτέλεσμα!!
Τα καλύτερα νέα μας τα φύλαξες για σήμερα! Μπορεί έξω να βρέχει,(στην αθήνα), αλλα η ψυχούλα σου ειναι ηλιόλουστη τώρα! Με το καλο να γεννήσεις.. να ειναι υγιέστετο, γερό, ευτυχισμένο και τυχερό! Και να προσέχεις και τον εαυτό σου και τον.. παπη σου για να υποδεχτήτε την μικρή ψυχούλα με το καλό!
Να μεγαλώσετε το παιδί με αγάπη! Αχ τι ευτυχία ειναι αυτή!!

Κουέλλα Δύο said...

Οουάου! μπεεεε..... μόλις το είδα, το σφύριξα και της άλλης κουέλλας! Χάρηκε πολύ κι εκείνη. Νομίζω θα περάσει αργότερα να σου βελάσει κι εκείνη χαριτωμένα. Η Κουέλλα τρία, μάλλον θα πρέπει να της το εξηγήσουμε αναλυτικότερα. ένιγουει. Γκρέιτ Νιουζ!!!! Συγχαρητήρια. Άτε με το καλό και όλα να πάνε σούπερ!

Κουέλλα Ένα said...

οοοοοοο εεεεε οοοο!!!
αααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!11
αααα
μπεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!
τα φιλιααααα μας!!!!!!
ολα μα ολα θα ειναι σουπερ!!!
μπε!

Anonymous said...

ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟ!!!
Επιτέλους και με φυσικό τρόπο!!!
Να είσαι προσεκτική τώρα, όχι πολλά γλυκά, να κόψεις το κάπνισμα και το αλκοόλ και στο σεξ...προσεκτικά ε; :))))***

andraias said...

mpravo sigxaritiria

Anonymous said...

Συγχαρητήρια εδρίτσα!Συγκινηθηκα διαβάζοντας το post σου και χάρηκα που τελικά και αυτός ο Ιούνης δε σε γέλασε.
Είμαι σίγουρη πως ολα θα πανε καλά.Το αξίζεις.
Πολλά φιλιά.
xxxxxxxxxx

Anonymous said...

OLE! OLE! OLE! Ειδες ο Ιουνης?
Φιλια πολλα χαρηκα παρα πολυ ειλικρινα!
Γιωτα

Anonymous said...

Xάρηκα τόσο πολύ κοπέλα μου για εσάς ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΜΗ ΚΟΥΡΑΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΞΑΠΛΑ ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΑ , τιποτα δεν έχει σημασία μόνο εσύ και το μικρούλι μέσα σου !

Φιλιά και αγάπη και προσευχή απο μενα για εσάς "τα δύο σε ένα"

BeBe said...

Πρώτη φορά μπήκα σήμερα στο blog σου και γέμισα συναίσθημα. Εύχομαι τα καλύτερα για σένα, τον άνδρα σου και το πολύτιμο πλάσμα μέσα σου.
Να πάνε όλα καλά, καλησπέρες.

The Dark Shadow said...

Σ'αγαπώ όμορφη μου!!!Η σκιά σου πάντοτε θα σε ακολουθεί και θα σε προσέχει για να σαι πάντα καλά!Και συ και το μωρό μας!Ξέρω πως θα εκπλαγείς διαβάζοντας αυτό το comment.Θυμάσαι που μου έλεγες να κάνω και εγώ blog. E το έκανα εδώ και 4-5 μέρες,ήθελα να σου το κάνω έκπληξη και έβαλα σκοπό μου να αποκαλυφθώ μόλις θα μαθαίναμε οτι είσαι έγκυος! Ευτυχώς που έγινε σύντομα γιατί ξέρεις πως δε μπορώ να σου κρύβω πράγματα, ακόμα και τόσο αθώα! Είσαι η ζωή μου!

Julia_Dream said...

Μπραβο, μπραβο αγάπη μου γλυκιά!!!!! Μπραβο σας!!!!! Δεν μπορεις να φανταστεις ποσο πολυ χαιρομαι!!!! Μόνο το ποστ σου βγάζει τόση πολλή χαρά!!!!! Να μου προσέχεις τώρα γλυκούλα μου ε!! Αν και ξέρω ότι ο Πάπης σε προσέχει σαν τα μάτια του, και καλά κανει! Πολλά φιλάκια και αγκαλίτσες και γούτσου γούτσου!!!!

Giorgia_is_coming_to_town said...

Γιούυυυυπι!!!!!!!! Πόσο πολύ χαίρομαι ! Να προσέχεις κι όλα θα πάνε καλά :)

Person I. said...

Μπράβο ρε εδρίτσα! Μπράβο που δεν τα παράτησες ούτε στιγμή! Εύχομαι κι άλλα χαρούμενα νέα! Φιλιά και στον πάπη που θα σε προσέχει σαν τα μάτια του χχχ

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Κυρία, κυρία,κυρία,
εγώ τώρα από τη χαρά μου κλαίω ....δε βλέπω να γράψω από τα δάκρυα....
ΝΑ ΤΗ ΧΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΑΥΤΗ, ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ!!!
:D
:D
:D
:D
:D
ΓΛΑΡΕΝΙΕΣ ΑΓΚΑΛΙΕΣ!!!!

Lithium said...

:D ti wraiaaaaaaaa

dn fantazese poso xairomaiiiiiiii

exw ena xamogelo ws ta autia!!!!!

xarika poli gia sas...bravoooooo

ola tha pane kala...min mou fovasai...

ides pou otan thes kati toso poli ginete?

filakia polla

xxxxxxxxxxxxxxx

Valentinos Kontoyiannis said...

sigxaritiria!! :)))))))

Anti-Christos said...

Χάρηκα απίστευτα! :) Συγχαρητήρια!

Mailo® said...

Ήμουν σίγουρος !!!
Συγχαρητήρια και μέσα από τη καρδιά μου σας εύχομαι όλα να σας πάνε καλά μέχρι τέλους γιατί πολύ έχετε ταλαιπωρηθεί οι δυό σας.
Οι καλοί άνθρωποι μπορεί να υποφέρουν παραπάνω αλλά στο τέλος πιστεύω πως ανταμοίβονται.
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Anonymous said...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ :):):)
(άντε, πάμε να ξε-συγκινηθούμε τώρα κι είμαστε και δουλειά- χεχε)

Anonymous said...

Καλημερα! Και αγκαλια χαρας σου στελνω
Φιλια
Γιωτα

Σπύρος said...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!! ME TO KAΛΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!

firfiris said...

sygharitiria, kai kalos na to dehtite. kai mias kai iounis einai o tyheros sou minas, agorase kai kanena laheio, an kai ap oti katalava ekerdises idi :)

Anonymous said...

Γιουπι γιουπι γιουπιιιιι!!!! Μπράβο!!! Πολύ πολύ μα πάρα πολύ καλά νέα!! Καλή εγκυμοσύνη σου εύχομαι!!

Φιλιά πολλά!

APOTINEDRA said...

Γεια χαρά σε όλους. Οι ευχές σας έχουν πλημμυρίσει τις καρδιές μας αυτές τις μέρες. Σας ευχαριστούμε όλους από καρδιάς.
Σας ευχαριστώ πολύ πολύ που είσασταν εδώ με τα ενθαρρυντικά σας μηνύματα τους τελευταίους μήνες που ήταν αρκετά δύσκολοι για μας...
Ευχαριστώ επίσης τους νέους επισκέπτες του μπλοκ και ελπίζω να τα λέμε πιο συχνά τώρα...
Οσο για τον πάπη, ο οποίος έκανε μπλοκ χωρίς να μου το πει και κόντεψα να πάθω μια μικρή συγκοπή όταν το είδα, τον παρακαλώ να μην επαναλάβει τώρα και στο εξής τέτοιου είδους εκπλήξεις γιατί κινδυνεύει η σωματική μου κατάσταση....Σ'αγαπώ!
@ζοάκι μου γλυκό, θέλω να σου πω ότι η ελπίδα πεθαίνει τελευταία. Είσαι στις προσευχές μου κάθε μέρα και είμαι πολύ σίγουρη ότι θα είσαι η επόμενη....

Anonymous said...

Χωρκανούλα μου...τι χαρά είναι αυτή..
Ο Θεός μαζί σας..να πάνε όλα καλά..
σου το είπα θα είναι υπέροχος ιούνιος..
πολλά πολλά φιλιά..
σματςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

Anonymous said...

Apotinedra λεγε τι μεζε θελεις κι ερχομαι μεχρι την Κυπρο να τον φερω!
Γιωτα

APOTINEDRA said...

Γιώτα μου καλή έφαγα κάτι μπριζόλες απόψε άλλο πράμα!! Τσίμπησα και από τον μεζε στο μπλοκ σου, αμπέλι την έχω κάνει. Ευχαριστώ που με σκέφτεσαι!

run Stella, run said...

συγχαρητηρια!

σημερα ανοιξα πρωτη φορα το Blog σου και επεσα πανω στη ευχαριστη ειδηση!

καλη λευτερια :)))

Φωτούλα Τζιώντζου said...

Να σε προσέχεις, να σε προσέχουν, να τους προσέχεις, τώρα αρχίζουν τα καλύτερα.
Πάπη τους να είσαι καλά.
Καλή σας μέρα

Anonymous said...

Kαλημερα Στον καφενε σου χω ενα τραγουδακι σημερα Ετσι για την χαρα!
Φιλια πολλα
Γιωτα

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... said...

Είδες καρδούλα μου.
Ο πιο όμορφος Ιούνης!
Από καρδιάς όλα να πάνε καλά!!

Unknown said...

s'eyxaristo polu pou me skeftesai....:) Eimai sigouri oti anoikses ton dromo.... erxomai kai ego syntoma...:)

patsiouri said...

Και κοίτα μή μας εξαφανιστεις!!!!!
Είπαμε, δέν το γλυτώνεις το ΜΠΛΟΓΚΟΚΕΡΑΣΜΑ!!!!!!!!!!
Όλα καλά θα πάνε κούκλα μου, να προσέχεις και-ΚΥΡΙΩΣ-να μας ενημερώνεις!!!!!

Πές και στον Πάπη να μας γράψει δυό λογάκια!

patsiouri said...

And...CYPRUS....12 points!!!!

Anonymous said...

Συγχαρητήρια...Παρακολουθούσα σιωπηλά τις προσπάθειές σου, γιατί δεν ήξερα τι να σου πω για να είσαι πιο δυνατή..Αφού έβλεπα, πως ο σύζυγός σου είναι καταπληκτικός σε σένα...Τώρα που έμεινες έγγυος(με γκ γράφεται, από τη συγκίνηση έχω ξεχάσει την ορθογραφία μου!!!), σου έυχομαι από τα φυλλοκάρδια μου, με ένα πόνο και να χαίρεσαι κάθε στιγμή της πανέμορφης εγκυμοσύνης(ναι με γκ γράφεται) σου!

λόγια του αέρα said...

Το γλυκό patsiouri, νομίζω θα στείλει την παρέα μας εδώ. Μέσω του blog ήρθα εδώ και έμαθα τα καλά τα νέα.
Συγχαρητήρια, συγχαρητήρια!!

Δεν είναι μαγικό; ένας σπόρος γίνεται άνθρωπος, κι αν κρίνω, όσο μπορώ, από τους γονείς του το δικό σας μωρό θα είναι σίγουρα ευτυχισμένο.
Όλα να πάνε καλά και ζήσε το κάθε λεπτό.

Lupa said...

Και εγώ σαν την BeBe πρώτη φορά στο Blog σου και τί χαρά συμπίπτω με το υψηλότερο όλωεν των αισθημάτων και τη βασίλισσα των ενθουσιασμών.
Σίγουρα θα πάνε όλα καλά, να είστε καλά και να απολαμβάνετε κάθε στιγμή μέχρι να σκάσει μύτη το μωράκι σας!

Χίλιες ευχές!

Paranoia said...

Σου εύχομαι-σας εύχομαι από καρδιάς όλα να πάνε τέλεια και τα όνειρά σας να έχουν αντίκρυσμα γεμάτο ευτυχία!

marilia said...

Εγώ πάλι, δεν ξέρω γιατί χάρηκα τόσο! Πρώτη φορά έρχομαι εδώ μέσα και μάλιστα πέφτω πάνω σε ευχάριστο γεγονός!!!!!!!!!!! ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!! Κι από μένα!!!!!!!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑΑΑΑΑΑΑ!!! :D:D:D:D:D:D:D

Και μια αγκαλιά φιλιά, έτσι, για να πάνε όλα καλά! :)

APOTINEDRA said...

@μαγεία
@andraias
@bebe
@giorgia is coming to town
@impius
@lockheart
@η χρυσόσκονη του ψαρά
@γιώτης
@λόγια του αέρα
@lupa
@paranoia
@marilia

ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ εδώ στην πιο ευτυχισμένη φάση της ζωής μου. Θα τα λέμε συχνά ελπίζω!

Οσο για τα υπόλοιπα παιδιά, σας ευχαριστώ πολύ που ήσασταν εδώ και που είστε ακόμα....!