Sunday, June 10, 2007

ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΜΒΡΥΑΚΙ ΜΑΣ

Νάμαι και πάλι....Κατέβηκα από το συννεφάκι ευτυχίας με το οποίο ταξίδευα την τελευταία βδομάδα για να σας γράψω τα νέα μου, γιατί έχω αμελήσει το μπλοκ μου τον τελευταίο καιρό. Μπήκα στο μπλοκ μετά από αρκετές μέρες και βλέπω όλα αυτά τα μηνύματα από γνωστούς και αγνώστους, να εύχονται, να ελπίζουν μαζί μας....ήταν κάτι το φανταστικό, συγκινήθηκα πολύ! Σας ευχαριστώ όλους πολύ!

Οι τελευταίες έξι μέρες πέρασαν μές την τρελή χαρά για μένα και τον πάπη. Είδαμε τον γιατρό, μας είπε να κάνουμε υπομονή ως τις 28 του μήνα οπόταν θα κάνουμε και τον πρώτο υπέρηχο. Κατά τα άλλα μια χαρά. Τα συμπτώματα είναι λίγα, είναι νωρίς ακόμα, το άγχος μας έχει κυριεύσει (οι 28 του μήνα είναι μακριά). Επίσης κάτι μας σφύριξε στα πεταχτά ο γιατρός για πιθανότητα δίδυμης κύησης αλλά έμεινε στο θα δούμε.....Εγώ και ο πάπης όμως το δέσαμε σφικτό μαντήλι το ενδεχόμενο και ήδη έχουμε δηλώσει και τις προτιμήσεις μας, αλλά ας μη βιαζόμαστε, θα δούμε....

Χτες πήρα και την εκδίκηση μου από τα τεστ εγκυμοσύνης του εμπορίου που όλο αρνητικά βγαίνανε τους προηγούμενους μήνες. Αγόρασα τεστ από το φαρμακείο, το έκανα, βγήκε θετικό βεβαίως βεβαίως και το φύλαξα σαν ενθύμιο μαζί με την ανάλυση από το χημείο.

Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι σημαίνει επί τρία ολόκληρα χρόνια να περιμένεις το θετικό αποτέλεσμα που ποτέ δεν έρχετε, και τελικά να τα καταφέρνεις; Το συναίσθημα δεν περιγράφεται, είναι αδύνατον να το καταγράψω.

"Αγκάλιασε με, "μου έλεγε με δάκρυα ο πάπης μόλις μας τηλεφώνησαν από το χημείο, και γω να μένω να τον κοιτάζω σαν βλάκας και να μην θυμάμαι πώς γίνεται η αγκαλιά από τη σύγχυση.....Με πήρε στην αγκαλιά του και με έσφιξε τόσο μα τόσο δυνατά....ήταν εκείνη η στιγμή που κατάλαβα ότι όσο δυνατός και να φαινόταν ο πάπης όλους αυτούς τους μήνες, μέσα του υπήρχε πόλεμος συναισθημάτων που περίμεναν την κατάλληλη στιγμή να βγουν στην επιφάνεια......έπρεπε να ήταν αυτός ο δυνατός γιατί αν λύγιζε και αυτός, τότε θα χάναμε τον πόλεμο....και τα κατάφερε!

Παρόλο που το εμβρυάκι μας είναι μικρότερο από κόκκο ρυζιού, το λατρεύουμε κυριολεκτικά, και το προσέχουμε σαν τα μάτια μας. Η μέλλουσα μαμά δεν τρώει πια junk food, δεν πίνει καφέ που έπινε με τους τόνους προηγουμένως, δεν έβαψε τα μαλλιά της αυτό τον μήνα και ας ξεπετάγονται άσπρες τρίχες εδώ και κει, τρώει πολλά φρούτα και λαχανικά και κάνει αποχή από το σεξ για λίγο.... μόνο προσμένει......

45 comments:

Anonymous said...

:')))))))))))))))

APOTINEDRA said...

@xpsilikatzoy
:)))))Κων/να μου! Να ξέρεις ότι το βιβλίο μου έφερε γούρι!

Δασκαλούα said...

Μιλούσα με συνάδελφο και φίλη και με ρωτούσε αν σε ξέρω. Της είπα ότι σε βρήκα τυχαία. "Δεν είναι περίεργο", μου λέει "΄να συγκινήσε, να κλαις ή να γελάς, να λυπάσαι ή να χαίρεσαι με μια ιστορία που αφορά έναν άνθρωπο που δεν τον ξέρεις;".

Συναδέλφισσα, τώρα είναι η ευκαιρία σου να μεγαλώσεις έναν άνθρωπο με όλα τα ερεθίσματα που εκατομμύρια παιδιά στον κόσμο δεν έχουν. Δύσκολη αποστολή. Σου εύχομαι κάθε καλό. (παρόλο που τα μητρικά και οι οικογένειες δεν είναι για μένα) -είδες τελικά τι μας έκανες όλους; :-)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Κυρία, κυρία...
Μόνο δάκρυα χαράς εύχομαι να τρέχουν από τα μάτια μου, κάθε φορά που πεερνώ το κατώφλι σου και είναι και πολλά γμτ....
Θα περιμένω με αγωνία μαζί σας την 28η του μηνός...
;-)

Γλαρένιες μεγαααάλες αγκαλίτσες

at said...

επιτελους καταφερες!!συγχαριτηρια!!! μεγαλη υπομονη εχεις!!!! μπραβο σου!!!!!

Marina said...

Μπράβο και πάλι μπράβο.

Anonymous said...

Na pane ooola kat efxin. Einai oti pio megalo ki oti pio wreo ston kosmo touto...
na prosexeis, kai na min perpatas san tin papia!!! (to kana ki afto... :-) )
na perpatas kanonika, na trws kala, na gelas , na zeis...ki ola kala tha pane.

Anonymous said...

Τι χαρά και τούτη μέσα στα δάκρυά μας! Συγχαρητήρια! Όλα να πάνε καλά!

Anonymous said...

Αν ειναι διδυμα πες μου να σου δωσω οδηγιες χρησεις χεχε ξερω καλα!
Φιλια πολλα πολλα και να προσεχεις
Γιωτα

Anti-Christos said...

Τώρα θα φάει σκατά και ο κουμπάρος ο 'χουμισιάρης!' Πολύ θα το ευχαριστηθώ!

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... said...

Δεν είναι μακριά η 28 του μηνός.
3 χρόνια ήταν αυτά.
Αγωνία θα μου πείς, το ξέρω.
Μα τώρα όλα είναι αλλιώς γνωρίζετε πως έρχεται ή πιο σωστά έρχονται σε πάρα πολλές περιπτώσεις είναι δίδυμα.
Όλα καλά είναι παιδιά κι αν ανεβάσετε κι άλλο την ψυχολογία σας όλα θα πάνε πιο ομορφα!

Να ήσαστε καλά παιδιά!

Κουέλλα Δύο said...

Προτείνω να κάνεις ένα απο κεινα τα τεστ του φαρμακείου κάθε μέρα! Πάρε ρεβάνς!

APOTINEDRA said...

@daskaloua
Στην αρχή μου φαινόταν και μένα περίεργο, μόλις πρωτοάρχισα, μετά όμως συνειδητοποίησα ότι πίσω από τα ψευδώνυμα κρύβονται αληθινοί άνθρωποι με αληθινά προβλήματα, που άνετα θα μπορούσαν να είναι φίλοι μου. Ετυχε και γω κάποιες φορές να δακρύσω μπροστά στην οθόνη και ας ήταν απλά μια ιστορία γραμμένη από κάποιον ανώνυμο.
Συναδέλφισσα, όσο για τα μητρικά ΠΟΤΕ μη λες ΠΟΤΕ:)

@φύρδην μίγδην
Γλαρένια μου δεν θέλω να σε κάνω να δακρύζεις...μόνο χαμογελα από δω και πέρα:) Αχ αυτές οι 28....

@at
Ευχαριστώ πολύ! Τώρα πια όλα καλά!

@μαρίνα
:)

@μαρία
Θα προσπαθήσω να τα κάνω όλα καλά! Το περπάτημα της πάπιας είναι επιλογή ή δεν μπορείς να το αποφύγεις; Τόχω προσέξει και γω σε πολλές εγκύους.

APOTINEDRA said...

@βίκυ
Ευχαριστώ πολύ πολύ!

@Γιώτα
χεχεχε Εσένα σκέφτηκα πρώτα μόλις το άκουσα. Δεν βγαίνουν με οδηγίες χρήσης ε; Τότε θα χρειαστώ βοήθεια στα σίγουρα@

@anti-christos
Διαθέτεις μνήμη ελέφαντα φίλε Χρίστο:)

@ήχος πλάγιος μόνος
Η ψυχολογία είναι πολύ ανεβασμένη, απλά το συνηθισμένο άγχος υπάρχει πάντα. Εχεις δίκιο, 3 χρόνια αντέξαμε, τώρα θα σκεφτούμε κάτι μέρες;; Νάσαι καλά!!

@κουέλλα δύο
Νομίζω θα κάμω σήμερα και το δεύτερο που είχε μέσα το κουτί. Ετσι για να εκδικηθώ ακόμα λίγο...:)

ΜΑΓΕΙΑ said...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΣΤΕΡΙΩΣΗ!ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ!ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ, ΚΑΙ ΟΙ ΜΗΝΕΣ... ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ (Ή ΤΡΕΧΟΥΝ!!!) ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΕΡΩΤΑΣΤΕ ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ! ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!

mako said...

Μην αγχώνεσαι εσύ και μην τρελλαίνεσαι. Θα πάνε όλα καλά.

Το περπάτημα της πάπιας απο κάποιους μήνες και μετά δεν το αποφεύγεις ... αλλάζει το κέντρο βάρους. (κουακ κουακ)

Ήμουν και εγώ μια πάπια :P

Anonymous said...

Τι όμορφο να σε διαβάζουμε τόσο χαρούμενη...ο καιρός περνάει γρήγορα και θα το δείτε το μικρούλι στον υπέρηχο και να φουσκώσει και η κοιλιτσα και πάπια θα γίνεις και θα έρθουν όλα όπως πρέπει και σύντομα θα το κρατάς αγκαλιά και θα αναρωτιέσαι "εμείς το κάναμε αυτό?"
Ζεις ένα θαύμα της φύσης μέσα σου απόλαυσέ το καλή μου .
Χαιρετισμούς και στον πατερούλη Πάπη.

Unknown said...

Ειναι τοσο ωραιο να σε βλεπω χαρουμενη!!!!!!! Κοιτα να προσεχεις τωρα μεχρι να παει στον 3ο και μετα κανε οτι θελεις.... Δίδυμα....τελεια!!!! Με ενα σμπαρο 2 τρυγωνια και ξενοιαζεις!!!! Ασε που εχεις και οικονομιες κλιμακος!!!! Και καλα εκανες και εκανες το τεστ του φαρμακειου..ετσι για να μαθει!!!!!
Φιλια πολλά

Greca said...

Kαλή μου τυχαία πάτησα...στο μπλογκ της zoaki και ομολογώ με ντροπή -επειδή είμαι νέα στο χώρο- πιο πολύ για να δω πως έχετε φτιάξει τα "ημερολόγιά" σας..και ΕΜΕΙΝΑ ΑΠΟ ΧΑΡΑ!!! Δεν ξέρεις πόσο μου έφτιαξες τη μέρα!!! μια μέρα δύσκολη που ξάνα βλέπεις με " αποδείξεις" ότι είσαι πάλι μακριά από αυτό που επιθυμείς τόσο πολύ... ένα μωράκι.. και όχι τίποτα άλλο αλλά όταν ο ένας μένει στη δύση και ο άλλος στην ανατολή δεν έχεις και πολλές ευκαιρίες.. αλλά τι με έπιασε με τα δικά μου..εδώ έχουμε πάρτυ!!! τι να πρωτοπώ? εύχομαι γλυκειά μου όλα να πάνε κατ'ευχήν... και μια χάρη σου ζητώ κάνε ένα τεστ και για μένα... (πώς λέμε πιες ένα ποτήρι και για μένα? :-) ) έτσι όχι τίποτα άλλο για να βγάλω το " άχτι" μου με τη μια γραμμή!!! και θα περνάω να τα "λέμε"...
Φιλιά προς το παρόν!!!
Ειρήνη

APOTINEDRA said...

@μαγεία
Ονειρεύομαι εκείνη τη στιγμή, πραγματικά...

@χαζομαμά
΄Ημουν και γω μια πάπια'
Τέλειο σύνθημα!

@τρελοφαντασμένη
Είναι απίστευτο αυτό το μικρό θαυματάκι πώς θα εξελιχθεί...Είμαι έτοιμη να ζήσω την κάθε στιγμή! Τα χαιρετίσματα τα είδε..από πρώτο χέρι:)

@ζοάκι
Αυτό σκεφτόμαστε και μεις: μ'ένα σμπάρο δυό τρυγόνια...από το πουθενά δυο μικρούλια...τέλεια δεν θάναι; Ζοάκι, είσαι έτοιμη να εκδικηθείς και συ τα τεστ σύντομα!

@greca
Kαλωσόρισες αγαπητή Ειρήνη. Χαίρομαι που σου έφτιαξα τη μέρα! Μετά τα σύννεφα ο ήλιος έχει προβάλει εδώ στο μπλοκ, μας πέτυχες σε καλή φάση! Ευχομαι τα καλύτερα και για σένα!

patsiouri said...

Eλα παραπονιάρα, κι εγώ κάνω αποχή από το σέξ, και όχι για τόσο χαρούμενο λόγο!!!

Όταν κάνεις ρίξε σύρμα να το τολμήσω κι εγώ!

Δίδυμα!!! Σούπερ!!!!

Κι εγώ δέν το'χω το μητρικό με την καμία, αλλά με των άλλων τα παιδάκια χαίρομαι διπλά, φιλάκια!

patsiouri said...

Αλήθεια, ποιός μαγειρεύει?????

Lithium said...

xairomai gia sas :)

dn to pistevw pws me epireases toso.....

oh!Life is wonderful etsi dn ine????

xxxxxxxxxxxxxx

APOTINEDRA said...

@patsiouri
Πατσιουράκι αφού είναι για καλό σκοπό θα το αντέξω...Η δική σου αποχή με τι έχει να κάνει; Ελπίζω νάναι καλός ο σκοπός επίσης! Ποιός μαγειρεύει;;χμμμ..όποιος τύχει εκτός από μένα!

@lithium
Πιο wonderful δεν γίνεται σε αυτή τη φάση μικρέ!

Mailo® said...

Μπράβο !!! Έτσι χαρά και χαμόγελα από δώ και μπρός…
Για να είμαι ειλικρινής μου ήρθε στο μυαλό ο κουμπάρος που σας έκανε να νιώσετε τόσο άσχημα τότε. Θα έλεγα ώρα για «εκδίκηση» αλλά νομίζω πως δεν αξίζει ν’ ασχοληθείτε καθόλου.
17 μερούλες μόνο. Θα περάσουν γρήγορα απλά μην αγχώνεστε.
Χαλαρώστε και απολαύστε τη κάθε στιγμή. Κάντε όνειρα για το μικρό ή τα μικρά σας, «τσακωθείτε» και «πειράξτε» ο ένας τον άλλον με αφορμή το γεγονός. Έτσι ξέρω πως κάνουν πολλά ζευγάρια και πραγματικά είναι απολαυστικό ακόμα και για έναν τρίτο να το παρακολουθεί… χα χα.
Όπως πάντα ειλικρινά σας εύχομαι το καλύτερο. Φιλιά.

Φωτούλα Τζιώντζου said...

Οφείλω να σε συγχαρώ, συμπεριφέρεσαι σαν σωστή μέλλουσα μάνα. Αραχτή και light. Και ο πάπης σαν σωστός πατέρας. Στο τρέξιμο και πλήρης λιπαρών, συγνώμη φροντίδας εννοώ.
Συνεχίστε έτσι και θα φτάσει και ο καιρός να απαθανατίσετε και τη κουκιδίτσα σας.

Anonymous said...

Φιλια πολλα και καλημερα
γιωτα

Anonymous said...

Mπραβοοοοοοοοο!!!!!!!!
Ηρεμια τωρα - χαλαρωση - και να απολαμβανετε καθε σταδιο του θαυματος.
Κι αν ειναι διδυμα , ριξτε ενα συρμα για να σας στειλω οδηγιες "χρησης". Εμπειρια πλουσια διαθετουμε επι διδυμων .
Χαρηκα παρα πολυ , φιλια και στους 2 , ευχομαι ολα τα καλυτερα

Γιαννης

the bastard; unshaved. said...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!
Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι.
Τόσο καιρό σε ζούμε μέσα απο το blog σου, και ήταν και για εμάς μεγάλο νέο.
Τα καλύτερα έπονται!

An-Lu said...

Γλυκιά μου, συγχαρητήρια!!!!!!¨
:'))))

Greca said...

Καλησπερα!!!
Ολολαμπρος ηλιος δεσποζει και δω..επομενως τα χαμογελα ειναι μεχρι τ'αυτια... και χμμμ αν πιασεις την κουκιδιτσα να χαμογελαει και αυτη μην απορησεις... μεσα στη γενικη χαρα δεν μπορει να απεχει αυτη απο το γλεντι!!! ολα πανε καλυτερα... και που'σαι ακομα!!! Μεχρι την πρωτη "κλωτσια" της κουκιδας στο "γηπεδο" της μαμας... ε ρε παρτυ τοτε... (χαμογελασες ε? σε επιασα!!! :))) )παντα να χαμογελας γλυκεια μου... κανει καλο και στην "κουκιδα"...
Σε φιλω
ειρηνη

leila said...

τελεια!
ειναι υπέροχο να σε ακούμε τόσο χαρούμενη..
δινεις κουράγιο και ελπίδες και σε όσες φίλες προσπαθούν!
ολα γίνονται!!
28 του μηνος κοντεύει.. να μην ανησυχεις κα-θο-λου πια!
Ολα καλά!!

ο δείμος του πολίτη said...

Όλα να πάνε καλά. Σας εύχομαι εύκολη κυοφορείται και συνέχεια να είστε μέσα στη χαρά.

Fibi said...

MΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!

μΕ Το καλΟοΟοΟοΟοΟ

ΠΟΛύ πολύ ΧάΡηκααα

APOTINEDRA said...

@mailo
17 ε; Πολλές ακούγονται:)Από πειράγματα άλλο τίποτα. Έχουμε τους κώδικες μας εμείς..!

@nerina
Μάλλον τις ανησυχίες και τους φόβους μας ψάχνουμε ν'αποθανατίσουμε νερίνα μου!

@Γιώτα
Καλημερούδια ανκαι δυστυχώς βράδυ το πήρα είδηση:)

@Γιάννης
Τελικά πολλοί μπλόγκερς διαθέτουν δίδυμα τέκνα. Θα σφυρίξουμε για βοήθεια ευχαριστούμε. Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου φίλε Γιάννη!

@ενας έφηβος
Το ξέρω ότι ζείτε τις αγωνίες μας, γι'αυτό και ήσασταν από τους πρώτους που το έμαθαν, μη σας κρατώ σε αγωνία...:)

APOTINEDRA said...

@an-lu
Eυχαριστούμε πολύ πολύ!!

@greca
Μας τσάκωσες...και μένα και την κουκίδα. Ενα χαμόγελο μέχρι τ'αυτιά είχαμε και οι δυο. (Τ'αυτάκια μάλλον δεν υπάρχουν ακόμα αλλά λέμε τώρα) Φιλιά:)

@ο δείμος του πολίτη
Ευχαριστούμε πολύ, χαρά μεγάλη εύχομαι και σε σας!

@Fibi
Νάσαι καλά καλή μου!

Αρί-μαρί said...

Συγχαρητήρια κορίτσι μου!!!
Εύχομαι ολόψυχα να πάνε όλα μα όλα υπέροχα!

APOTINEDRA said...

@asimenia
Νάσαι καλά! Καλωςόρισες!

AVRA said...

συγχαρητηρια και απο μενα!
ολα θα πανε καλα, θα δεις!

Julia_Dream said...

Εδρίτσα μου γλυκιά και αγαπημένη, πρώτα θα πω ότι θα θελα απίστευτα να διακτινιζόμουν και να έκανα μερικά χαδάκια στην κοιλίτσα σου, έτσι για γούτσου γούτσου βρε παιδί :-)

Χαίρομαι απίστευτα πολύ για το πιτσιρικάκι που μεγαλώνει εκειμέσα! :-)

Κι επίσης χαίρομαι να μπαίνω και να βλέπω το ίδιο ποστ πολλές μέρες. Μπαίνω στα γρήγορα, το κοιτάω και ξανα τα ίδια αργότερα :-)

Την αγάπη και τα φιλιά μου!

ΥΓ: έπεσε πάλι δουλειά, γι αυτό με έχεις χάσει

Anonymous said...

Eφερα λιγο ουρανο καιτην αγκαλια μου
Γιωτα

Greca said...

Περασα απλα για μια καλησπερα... και να σας πω οτι πριν απο λιγο εμαθα πως την κυριακη γιορταζουν ολοι οι μπαμπαδες του κοσμου... ετσι να το μαθει και η "κουκιδα"...
Σας φιλω
Ειρηνη

Fatale said...

Χαρούμενα μαντάτα ακούω...
πρώτη φορά σε διαβάζω...σου εύχομαι να πάνε όλα καλά......λατρεμένα τα εμβρυάκια ...χαρά μου έδωσες μεγάλη....Φιλιά ....

APOTINEDRA said...

@avra
Ευχαριστώ πολύ. Στείλε όση θετική αύρα διαθέτεις!

@julia-dream
Καλημέρα φιλενάδα μου. Και μένα μ'εχει φάει η δουλειά και χάθηκα. Το ίδιο ποστ για μέρες είναι αυτό που λέμε 'no news is good news'!

@giota
Αγκαλιές και από μένα!!

@greca
Αχ, τι ωραία. Δεν τοξερα για την Κυριακή. Θα το πω στον πάπη μου!

@fatale
Καλως όρισες. Ελπίζω να τα λέμε! Ευχαριστώ για τις ευχές!

Julia_Dream said...

Ναι κοριτσάκι μου το ξέρω. Παίρνω δόσεις χαράς ήθελα να πω και μετά ξαναφεύγω :-)


Μουτς μουτς Εδριτσα μου!