Sunday, December 09, 2007

ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΙΑ ΜΕΛΛΟΥΣΑΣ ΜΑΜΑΣ

Είναι λίγες μέρες τώρα, μετά που αντιλήφθηκα πόσο κοντά στον τοκετό έιμαστε, που με διακατέχει ένα αόριστο άγχος. Είναι στιγμές που πιάνω τον εαυτό μου να προβληματίζεται για θέματα μητρότητας αλλά όταν ακούω τη φωνή μου να τα εκφράζει, συνήθως στον πάπη καταλαβαίνω ότι ακούγομαι το λιγότερο υπερβολική!

Ολοι μου λένε να μην ανησυχώ αλλά εγώ σκέφτομαι συνεχώς τι θα γίνει όταν βγούμε από την κλινική, πώς θα ξέρω τι να φορέσω στο μωρό, και αν ζεσταίνεται ή κρυώνει με αυτά που του φοράω πώς θα το καταλάβω;; Πώς θα ξέρω αν το γάλα που θα το θηλάζω θα το χορταίνει και δεν θα υποσιτίζεται, ή πώς θα σταματώ όταν είναι χορτάτο;; Και αν το βράδυ κοιμηθώ βαριά και δεν ξυπνήσω όταν κλαίει;; Θα πλαντάζει το παιδί στο κλάμα και γω θα κοιμάμαι τον ύπνο του δικαίου;; Πώς θα το κάνω μπανάκι; Συνήθως είμαι πολύ αδέξια στις κινήσεις μου, λες να το βουλιάξω; Τι προιόντα παιδικά να χρησιμοποιώ, και πώς θα ξέρω ποιά είναι τα μη επικίνδυνα; Ολα αυτά στριφογυρίζουν όλη μέρα και νύκτα στο μυαλό μου και δεν μπορώ να ηρεμήσω. Θα το ξεπεράσω άραγε ή πρόκειται να τρελαθώ στο άμεσο μέλλον;

56 comments:

An-Lu said...
This comment has been removed by the author.
An-Lu said...

Ηρέμησε! Η Ρώμη δεν χτίστηκε σε μιά μέρα και οι μαμάδες μας έκαναν πολλά λάθη μέχρι να μάθουν τι είναι καλό για μας!
Μιά καλή συνεργασία με τη μαία και τον παιδίατρο που θα βρείτε, θα σου τακτοποιήσει όλες τις ανησυχίες σου.
Πολλά φιλιά,
ΑΛ

Anonymous said...

παρόλο που οι απορίες σου μου ακούγονται εύλογες και παρόλο που δεν έχω γίνει ακόμη μαμά για να ξέρω να σου απαντήσω, πιστεύω καταρχάς ότι πολλές απαντήσεις τις δίνει η ίδια η Φύση.

οπωσδήποτε θα πάρεις απαντήσεις από τον/την παιδίατρο και το ειδικευμένο προσωπικό του μαιευτηρίου. και ακόμη μπορείς να μετέχεις σε σχετικά φόρουμ στο διαδίκτυο, όπου μπορείς να συζητήσεις πρακτικές ιδέες και θέματα με άλλους γονείς.

λογικό να αγχώνεσαι, όσο μπορείς όμως με μέτρο, έτσι; :-)
δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα γίνεις μία υπέροχη μανούλα!

MonachusX2 said...

Κούκλα μου, δεν φαντάζεσαι πόσα θα μάθεις με την πρώτη, με το που θα το κρατήσεις το γλυκό σου αγκαλιά, όλα θα λυθούν μαγικά. Don't worry, just be happy! Όλα θα πάνε καλά!:)

stalamatia said...

Μην ανησυχείς όλα θα ρθούνε μόνα τους θα δεις, τα μαθαίνεις όλα σιγά σιγά.
Το μόνο που χρειάζεσαι είναι αγάπη και ηρεμία ,είμαι σίγουρη ότι τα έχεις και τα δυο.

Marina said...

Μη φοβάσαι! Ολοι θα σε βοηθήσουν, η μαία, ο γιατρός, οι γονείς σου και το ίδιο το μωρό σου.

Psipsinel said...

tha to xeperasis otan deis to moraki sou!
tha ise mia telia mama ime sigouri :)

Anonymous said...

Καλημέρα! Κατί μου θυμίζεις..... Λοιπόν έχουμε και λέμε. Το πρώτο που σκέφτηκα εγώ ήταν ότι στο μωρό πρέπει να ΄καλύψω τις πρώτες του ανάγκες. Δηλαδή γάλα, άλλαγμα και πολύ πολύ αγάπη. Ξεκινάς με αυτά. Όλα αυτά που λες για το αν ζεσταίνεται κ.τλ. θα κρίνεις ίσως και απο τον εαυτό σου και με κάποια λογική. Δηλάδη με 40 βαθμούς δεν μπορείς να έχεις κλειστές πόρτες και να τον έχεις με κουβέρτα ( το έχω δει και αυτό). Τα μωρά έχουν μεγαλύτερη θερμοκρασία απο μας... Στο δικό μου μωρό μετά απο πολύ ψάξιμο χρησιμοποιώ προιοντα της propoline και frezyderm απο το φαρμακείο. Πίστεψε με πιο άσχετη απο μένα δεν υπήρχε. Δεν είχα πιάσει ποτέ μωρό στα χέρια μου. Και όμως το ένστικτο και γνωρίζοντας σιγα σιγά το μωρό μου με έκανε να ξέρω ανα πάσα στιγμη τι θέλει. Να μην απογοητευτείς και να μην πάθεις υστερία αν δεις ότι ατην αρχή δεν τα καταφέρνεις. Σιγά σιγά όλα. Φεύγοντας απο το μαιευτήριο θα σου δώσουν κάποια κατεύθυνση για τα βασικά. Σύμφωνα με αυτά θα πορευτείς αρχικά και με αυτά που έσυ πιστεύεις. Εννοείται ότι μέσα στο πρώτο μήνα θα πρέπει να έχεις βρεί κάποιο παιδιάτρο για τα εμβόλια του και για να σου δίνει τις απαντήσεις που χρειάζεσαι. Σε φιλώ Ελένη

drakouna said...

Μπαρδόν αλλά διαφωνώ με αυτούς που έγραψαν ότι μόλις κρατήσεις το μωρό στην αγκαλιά θα ξέρεις όλες τις απαντήσεις...

Όχι δεν θα τις ξέρεις, μην περιμένεις επιφοίτηση.

ΑΛΛΑ να θυμάσαι αυτά:

1. Το μωρό είναι πολύ πιο ανθεκτικό απ'ότι δείχνει.
2. Το μωρό είναι πολύ πιο έξυπνο απ'ότι δείχνει.
3. Μετά τη γέννα δεν θα είσαι ο ίδιος άνθρωπος.

AVRA said...

καλημερα γλυκεια μας εδριτσα!

δεν ειναι ουτε ευκολα αλλα ουτε δυσκολα τα πραγματα.

ΛΙγο ο παιδιατρος , λιγο οι γονεις, λιγο καμια φιλη που εχει γινει μαμα προσφατα αλλα και το ενστικτο θα βοηθησουν....

ενα ειναι σιγουρο, δεν προκειται να κλαψει το παιδι και εσυ να κοιμασαι ...οι κεραιες ειναι τεντωμενες και ακους , οσο κουρασμενη και να εισαι, το μωρο.
Δεν εχω ακουσει περιπτωση αντιθετη.

παντως τα αγχη και οι αποριες ειναι ολα ευλογα.το εχουμε ολοι περασει ...μην στεναχωριεσαι καθολου!

rocknsane said...

den eimai mama alla ap'o,ti m eipe h mama m o mpampas, oi giagiades k oi aderfes tou mpampa k ths mamas pou htan hdh mamades htan oi polutimoi voh8oi!!;) den uparxei tipota gia na fovasai, apla uparxoun polla gia na ma8eis!! me to kalo!!;)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Κούκλα μου,
Τα ξέραμε εμείς μήπως;
Μη ζαλίζεις το κεφαλάκι, άφησέ το ήρεμο..
Η φύση έχει προνοήσει και ολα τα βρίσκουμε...
Ο παιδίατρος, που θα το βλέπει ανά τακτά χρονικά διαστήματα, θα κρίνει από το βάρος που πρέπει να παίρνει κάθε φορά, αν σιτίζεται καλά ή αν χρειάζετι και κάποιο συμπλήρωμα.
Εμάς δηλαδή, που δεν είχαμε ίντερνετ δεν έγιναν 2 μέτρα στρατιώτες;...
Και ήταν προωράκι ο τρίτος μου... τα έγραψα το καλοκαίρι στις 22/7.
Είναι αυτός που ακούει την ...παλαβή μουσική Techno Awakenings....και βγάζω αφρούς...
;-)
Ειναι απόλαυση τα άτιμα...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

;-)

ONOMATODOSIA said...

ολα μαθαινονται
ειναι και τομητρικο ενστικτο...

δε θελει στρες.

Anonymous said...

Θα τρελλαθείς αλλά θα θέλεις κι' άλλο! :)

Αντίχριστος

Anonymous said...

Σκέψου όλες εκείνες τις μέλλουσες μανούλες που είναι στη θέση σου;
Νιώθεις καλύτερα;
Όχι ε!!!
Μόλις πάρεις στην αγκαλία σου το μωάκι σου θα έρθουν όλα στη θέση τους. Μην μου αγχώνεσε μόνοοοο!!!

Nobody said...

Σε ενα μήνα ακριβώς!!!! Τα τατατατατα!!!
Έδρα..Εσένα ΘΕΕΕΕΛΟΥΜΕΕΕ

patsiouri said...

Εγώ τι να πώ τώρα??? Όλες τις μαμάδες τις θεωρώ Σούπερμαν!

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... said...

Εδρούλα μου, η αγωνία των τελευταίων ημερών ε;

Διαβάζοντας τα σωστά βιβλία, ρωτώντας τον παιδίατρο σας και παρατηρώντας τις αντιδράσεις του μωρού ένα ένα τα πράγματα θα πάρουν τον δρόμο του.
Κι αν πάλι ρωτήσεις «ναι, μου είπανε πως αλλα δεν μου είπανε πόσο» σε κάποια θέματα είναι για το πόσο δεν υπάρχει, εκεί μιλάει το ένστικτο.

Greca said...

δεν εχει manual χαρά μου!
έτσι έχω ακούσει... δεν ξέρω αν είναι αλήθεια όμως (:P) καθώς δεν έχω ακόμα την τύχη αυτή...

ένα γλυκό φιλί σήμερα ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΜΑ!!!

mako said...

κοριτσάκι ... :)

το παιδί θα σου δείξει τι ακριβώς χρειάζεται και ο παιδίατρος θα σε καθοδηγεί. Θα αναπτύξετε έναν κώδικα όλο δικό σας. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να κλάψει - ουτε καν να ανασάνει πιο βαριά - και να μην το ακούσεις εστω και αν κοιμάσαι. Οι μαμάδες όταν γεννάνε αποκτούν κάτι κεραιούλες μούρλια. Σαν τα νεραϊδάκια .....

Mummy cool !!!!

giota persis said...

Μια καλημερα και μια μεγαλη αγκαλια να αφησω ειχα μερες να περασω

Μην ανυσηχεις θα παρεις οδηγιες και απο τον παιδιατρο...φροντιζε μονο να μην το ντυνεις πολυ ...
Προιοντα θα βρεις διαφορα σε σχεση με την περιποιηση του...
Ο πρωτες μερες ειναι της προσαρμογης μα μην ανυσηχεις τα μωρα ειναι πιο σκληρα και ανθεκτικα απο οτι φαινονται με την φροντιδα που εχουν

Ολα θα πανε καλα...

Anonymous said...

Γλυκιά μου καμία από εμάς δεν έπεσε από τον Ουρανό και γνώριζε τι πρέπει να κάνει, θυμάμαι όταν βγήκα από την κλινική και κάλεσα για πρώτη φορά τον γιατρό σπίτι για την πρώτη επίσκεψη και γνωριμία με τον μικρό μου εξήγησε πολλά και χρήσιμα πράγματα μέχρι και πως θα το ντύνω…θα του κάνω μπάνιο…θερμοκρασία δωματίου…φαγητό …κλπ

Θα δεις δεν είναι τίποτα και κυρίως αυτό με τον ύπνο μη φοβάσαι όπως λέει και μία φίλη μου από τη στιγμή που αποκτάς μωράκι « ποτέ ξανά δεν ακουμπάς το κεφάλι σου στο μαξιλάρι χωρίς έννοια» θα το ακούς γιατί θα λαγοκοιμάσαι…το έπαθα κι εγώ που ήμουν ερωτευμένη με τον ύπνο και τώρα έχω να κοιμηθώ ξέγνοιαστα κοντά 3χρόνια χιχιχι

Anonymous said...

Δασκαλίτσα μου πέρασα να σου ευχηθώ Χρόνια πολλά καλές γιορτές να προσέχεις το αγοράκι σου στην κοιλιά και το άλλο το μεγάλο τον Πάπη σου δίπλα σου
Να περάσετε όμορφα και γαλήνια και το νέο έτος να σου φέρει χαρά , υγεία και κάθε ευτυχία και φυσικά έναν κούκλο παίδαρο...που θα γεμίζει τις πάνες κάθε ώρα !

Φιλάκια

Anonymous said...

Εδρίτσα, πέρασα να σου ευχηθώ καλή ξεκούραση τώρα που κλείνουν τα σχολεία. Έχουμε καιρό να σε ακούσουμe Ελπίζω να είναι όλα καλά!!!!!

Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!

patsiouri said...

Δε μπαίνω στον κόπο να ευχηθή γιατί είμαι σίγουρη πως θα έχετε τα καλύτερα Χριστούγεννα!!!!!!Τα λέμε στην επιστροφή, φιλάκια πολλά!

Greca said...

Καλα Χριστούγεννααααααααααα

να του βαλεις να ακουει πολλα πολλα τραγουδάκιαααααααααααααα!!!!!

σας φιλώωωωωωωωωωωωωω
όλους σας!!!!

(πατερούλη δώσε ενα φιλακι απο μένα στην κοιλιτσα της μανούλας για να το "πάρει" ο μπεμπης μας για τα Χριστούγεννα!)

giota persis said...

Ευχες για τα πιο ομορφα Χριστουγεννα γιατι του χρονου θα ειναι ακομα πιο ομορφα Χριστουγεννα
Ευχεςς ολοψυχα μεσα απο την καρδια μου και μια μεγαλη αγκαλια σε ολους σας

Φωτούλα Τζιώντζου said...

Αγαπητή μάνα, καλώς ήρθες στο κόσμο του "εγώ φταίω", "τι κάνω στραβά;", "τα κάνω όλα στραβά" και του "ΑΝ,ΑΝ,ΑΝ,ΑΝ;;;;;". Μια χαρά αγχωμένη σε βρίσκω και ως εκπαιδευτικός θα ξέρεις ότι η σωστή δόση άγχους αποτελεί και αυτή συστατικό της επιτυχίας στις εξετάσεις. Δε θα σου πω μην αγχώνεσαι γιατί οι συνθήκες θα έκαναν αυτή μου τη παραίνεση να ακούγεται από αλλούτελα φερμένη.
Δε ξέρω τι είναι αυτό που μας βοηθάει να τα καταφέρουμε, δε ξέρω καν πόσο καλά τα καταφέρνουμε, αλλά υπάρχει κάτι που μας βοηθάει στις σωστές του δόσεις.
Εγώ ας πούμε λέω ότι από τότε που γέννησα τα σκασμένα πείστηκα για την ύπαρξη θεού, όχι για αυτό καθαυτό το γεγονός ότι γεννήθηκαν, αλλά για το ότι επιβίωσαν και συνεχίζουν να επιβιώνουν με εμένα μάνα.
Ευτυχώς για μας τα παιδιά είναι μια τέλεια "μηχανή", με ένα άψογο και πάντα σε εγρήγορση σύστημα αναγνώρισης των αναγκών τους. Με μικρές διαφορές στην ένταση το έχουν όλα και πίστεψέ με, ότι και να δοκιμάσεις δε μπορείς να τα αγνοήσεις. Τι ποιο είναι; ΤΟ ΚΛΑΜΑ καρδιά μου και στο μόνο που μπορείς να ελπίζεις είναι να είναι καλλίφωνα ή έστω να βρίσκεις με τη πρώτη τι στο λύκο τα κάνει και σκούζουν έτσι εν τω μέσω της νυχτός και της ημερός μη σου πω.
Εσύ απλά πρέπει να σέρνεις το κορμί σου και να κάνεις το κλασσικό τσεκάρισμα:
1/ Τα έκανε;
2/ Πεινάει;
3/ Νυστάζει και καθότι αγαθή μάνα το έμαθες να το κοιμίζεις αγκαλιά, άρα το παίρνεις αγκαλιά και αρχίζεις να μετράς χιλιόμετρα, έτσι για να το πάρεις απόφαση ότι η Κύπρος είναι πολύ μικρό νησί μπροστά στη περίμετρο του σπιτιού σου.
4/ Πόνος, πυρετός, κρύο, στα βρέφη και εάν προσέξεις να μην έρχονται πολλοί σε επαφή μαζί τους, συνήθως δεν αντιμετωπίζονται τους πρώτους μήνες, αλλά και αυτά θα τα καταλάβεις γιατί με το καιρό θα καταλάβεις και τη διαφορά στο ηχητικό σήμα. Ποιο ηχητικό σήμα; Εσείς οι νέοι γονείς. Το κλάμα εννοώ χαρά μου.
5/ Εάν δεν πιάσουν όλα τα άλλα, φτάνεις αβίαστα στο επιστημονικό συμπέρασμα, ότι το σκασμένο σου απλά τσεκάρει τα αντανακλαστικά σου, κάτι σε εκπαιδευτή ΟΥΚάδων, Λοκατζίδων και δασκάλων μπαλέττων για προχωρημένους και ο Θεός μαζί σου, δες το σαν εμπειρία που δυνητικά μπορεί να σε κάνει καλύτερο άνθρωπο, λέμε τώρα, αλλά έτσι μου έχουν πει, εγώ πάλι κατάληξα στο συμπέρασμα ότι ο Ηρώδης δεν ήταν παρά μια παραξηγημένη περσόνα.
Δε θα σου πω ότι όλα θα πάνε καλά, γιατί συνήθως όλα πάνε καλά και αυτό πρέπει να κρατήσεις στο κεφάλι σου. Το μόνο όπλο σου είναι η αγάπη σου και η διάθεση σου να τον ακούς και να τον αποκρυπτογραφείς. Τώρα που το σκέπτομαι η βρεφική ηλικία δεν είναι παρά μια ταχεία εκπαίδευση στα "δύσκολα" που έρχονται και εάν εξαιρέσεις τον ύπνο, είναι ίσως η πιο ωραία περίοδος που βιώνεις μαζί τους, γιατί οι αλλαγές γίνονται γρήγορα με εσένα παρούσα να ζεις ένα μικρό θαύμα κάθε φορά.
Προσπάθησε να εμπιστευτείς την αγάπη σου, όλα τα άλλα, με ένα καλό εγχειρίδιο που γρήγορα θα το πετάξεις, γιατί η κάθε μια μας φτιάχνει πολύ γρήγορα το δικό της, έναν καλό και με υπομονή παιδίατρο και με τον πάπη σας ενεργό κομμάτι του παζλ, θα τα καταφέρεις χωρίς καλά καλά να καταλάβεις πως το έκανες.
Πολλά φιλιά και θα αποστείλω μέηλ επί πρακτικών θεμάτων, όπως το πως να μάθετε τον πάπη σας να αλλάζει πάμπερς εν τω μέσω της νυχτός, καθότι το λέει και ο ψαλμός "και μακάριος ο δούλος ων ευρίσκει γρηγορούντα, αμακάριστος δε πάλι ων ευρίσκει ραθυμούντα", εσύ δεν είσαι δούλος είσαι δούλη, άρα δε σε πιάνει η προτροπή :))))...
Υ.Γ. Θα επανέλθω για χριστουγεννιάτικες ευχές

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... said...

Εδρoύλα μου οι άγγελοι θα έρθουν εφέτος και στην δική σας γειτονιά, κι αφού όλη μας η ζωή επικεντρώνεται σε τούτους τους αγγέλους που έρχονται θα ευχηθώ να ακολουθήσει άλλος ένας, κι εσείς όση λαχτάρα είχατε να την κάνετε τρυφερότητα, και η αγάπη που τόσο μεγάλη έχετε για εκείνον και μεταξύ σας να γίνει το δικό σας λαμπερό αστέρι. Χαρούμενες γιορτές να έχετε κι ο νέος χρόνος να σας φυλάξει μια ευτυχία όμοια με τούτη που θα κρατάτε στα χέρια σας σε λίγο.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

bee said...

εδρίτσα Καλά Χριστούγεννα να έχετε με υγεία! όλες σου οι ανησυχίες είναι τόσο γλυκιές πράγμα που δείχνει οτι είσαι ήδη μαμά!!
με το καλό να έρθει το μωράκι σας και όλα θα γίνουν είμαι σίγουρη!!

Καλή χρονιά με υγεία πάνω από όλα!!!

stalamatia said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ
Ο καινούργιος χρόνος να σου φέρει μαζί με τον μπέμπη κάθε χαρά και ευτυχία .

Φωτούλα Τζιώντζου said...

Όχι ευχή, απλή υπενθύμιση, γιατί δε λέει να εύχεσαι τα αυτονόητα και ως εκ τούτου αναπόφευκτα: ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΈΡΧΟΝΤΑΙ και να είστε καλά να τα αντέξετε....

Anonymous said...

Με μαντινάδες θα σας πώ χίλιες ευχές εφέτος
να φέρει υγεία και χαρά και το καινούργιο έτος


Χρόνια πολλά, καλή χρονιά και ό,τι κι αν ποθείτε
το δυό χιλιάδες το οχτώ εύχομαι να το βρείτε


Χρόνια πολλά, καλή χρονιά σ' όσους πολύ αγαπούμε
και να 'ρθει σύντομα η στιγμή ξανά ν 'ανταμωθούμε

Με το καλό να έρθει και το μωράκι σας!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕ ΑΓΑΠΗ, ΥΓΕΙΑ, ΓΑΛΗΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΟ!!!


Καλή λευτεριά...τώρα πια...με ένα πόνο..
Συνηθίζω να λέω στις επίτοκες..."να πάω εγώ να γεννήσω για σένα;" (το γλέντι μου...τρελλή ε;...)
Σε σένα όμως δε θα το πω, θέλω να νιώσεις τη μεγαλειώδη στιγμή!!!!


Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

AVRA said...

καλη χρονια!!!!

οπου να ναι ερχεται και ο μικρουλης σας! να ειναι αυτη η χρονια η καλύτερη...πως θα μπορουσε αλλωστε διαφορετικα!!!
;-))))

σας στελνω την αγαπη μου!

Anonymous said...

Καλή και υπέροχη να είναι η νέα χρονιά χωρκανούλα μου..

ααα και στο θέμα σου..
όταν θα πηγαίναμε με τη κόρη μου σπίτι..αγόρασα 10 διαφορετικά θερμόμετρα για το μπάνιο..γιατί δεν ήξερα ποιό ήταν το σωστό..

χεχεχεχεχχεχεχεχ
άσε...μην αρχίσω να θυμάμαι...


σματςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

giota persis said...

Μια υπεροχη νεα χρονια Με το καλο ολα...να ειστε μονο χαρες..και με υγεια..

Greca said...

καλη χρονια σας ευχομαι!!! με το καλο να έρθει ο μικρος κοντα σας-μας!!!!

ειναι η χρονια σας τουτη εδω!!! και των τριων σας!!!!!

Κουέλλα Ένα said...

δεν είμαι μάνα για να σου πω, αλλά ξέρω από άλλες φίλες με προβατάκια, πως μόλις γεννηθεί το μωράκι εσύ θα αποκτήσεις ένα σούπερ ένστικτο μαμάς! άρα μην ανησυχείς και σταμάτα να θέτεις ερωτήματα που θα λυθούν από μόνα τους. Μπε! :)

? said...

Ψυχραιμία πάνω απ'όλα! θα το ξεπεράσεις!

giota persis said...

Περνω καθε φορα και περιμενω ανακοινωθεςν
Σε σκεφτομαι σας σκεφτομαι Με το καλο πρεπει να πλησιαζουν οι μερες

Anonymous said...

Plisiazei h mera, an den exei hdh erthei...kalh lefteria k makari na pane ola kala.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Αύριο είχες πει νομίζω...
Είμαι σε διαρκή αγωνία...
ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ!!!!!

Φιλί και μεγάαααλη Γλαρένια αγκαλιά

giota persis said...

Μια καλημερα σε σκεφτομαι και ελπιζω τωρα πια ν α κρατας το μωρακι σου αγκαλια

Greca said...

καλε μπαμπα ανεβασε εσυ κανα νεοοοοοοοοοο!!!! εχουμε αγωνια!!!! σα να ειμαστε στημενοι και μεις εξω αοπο την αιθουσα!!!

τα φιλια μου!!!!

Φωτούλα Τζιώντζου said...

:)

Fibi said...

Mόλις έρθει με το καλό θα τα σκέφτεσαι και θα γελάς, τα ξεχνάς όλα με το που θα το δεις. Δεν έχω γίνει μάνα βέβαια, αλλά αυτή την εικόνα έχω στο μυαλουδάκι μου

καλημέρες :)

giota persis said...

ελπιζω να σε κραταει μακρια το τρεξιμο που εχει η εμφανιση του μωρου!
Θα θελα να μαθω νεα σας ! τωρα πια νομιζω οτι ηρθε το μικρο σας

bee said...

με το καλό έδριτσα! έφτασες στο τέλος και σε όλο το ταξίδι ονειρευτήκαμε μαζί σου!!

Anonymous said...

Πιθανή ημερομηνία δεν ήταν 14/2 ? παιδί του έρωτα δηλαδή !

Τι έγινε ήρθε το αγοράκι σας ?

Με το καλό εύχομαι

Nobody said...

Ti kaneis Edritsa? Gennises? Pou eisai?

giota persis said...

ελπιζω να ειναι ολα καλα....σε σκεφτομαι και αγωνιω

Φωτούλα Τζιώντζου said...

Εδρίτσα μια χάρη. Στείλε ένα σήμα ότι είσαι καλά και τίποτα άλλο..
Καλή σας βδομάδα

ΑΛΙΚΗ said...

ρε παιδια τα εχω παιξει κ εγω...
το μονο που μου προκαλει αυτη η απουσια ειναι οτι κατι δεν παει καλα, μακαρι βεβαια να ειναι τοσο ευτυχισμενη κ απασχολημενη που να μην την νοιαζει για μας! εδρα απλα πες μας οτι ειναι ολα καλα...

bee said...

εδριτσα ολα καλα?? σε σκεπτομαι!!

γεννησατε? τί εγινε? μηπως δεν εχει ιντερνετ??