Thursday, February 21, 2008

Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΜΟΥ

Εδώ είμαι παιδιά, συγνώμη αν προκάλεσα αγωνία άθελα μου βέβαια. Σήμερα καταφέρνω να μπω μετά από μήνες.

Μην ανησυχείτε, τίποτα κακό δεν συμβαίνει, απλά έγινα ΜΑΝΑ και μετακόμισα οπόταν ίντερνετ δεν είχα μέχρι χτες. Το αγοράκι μας γεννήθηκε προγραμματισμένα στις 24.1.08 και μας έκανε εμένα και τον πάπη τους πιο ευτυχισμένους ανθρώπους στον κόσμο, χωρίς υπερβολή! Είναι ένας ΚΟΥΚΛΟΣ! Ζύγιζε 3.500 κιλά και είχε ύψος 50 εκατοστά, αλλά μέχρι να φτάσουν τα νέα σε σας έχει βάλει 500 γραμμάρια και ψήλωσε άλλα 2 εκατοστά! Η στιγμή που τον πήρα στην αγκαλιά μου δεν μπορεί να εκφραστεί με λόγια, ακόμα την θυμάμαι και κλαίω....Το τι κλάμα έριξα δεν λέγεται, νομίζω θα το θυμούνται για καιρό εκεί μέσα.

Το μικρό μου είναι τώρα εδώ δίπλα, μέσα στην κούνια του και κοιμάται σαν άγγελος. Εχει σκούρα γαλανά ματάκια σαν τον μπαμπά του και ένα ολοστρόγγυλο ροζ προσωπάκι. Μας απασχολεί όλες τις ώρες της μέρας (και ειδικά της νύκτας, αυτό να λέγεται) αλλά τίποτα δεν μας νοιάζει. Είμαστε πια ΓΟΝΕΙΣ, εγώ και ο πάπης μου μετά από 4 χρόνια προσπαθειών, θεραπειών και απογοητεύσεων κρατούμε στην αγκαλιά μας αυτό το μικρό θαυματάκι και δεν το πιστεύουμε ότι είναι δικό μας! Το κοιτάζω στα ματάκια και είναι σαν να μουχουν χαρίσει τον κόσμο όλο! Είμαι πια ένας ολοκληρωμένος άνθρωπος, χαλάλι όλες οι θυσίες, τίποτα άσχημο δεν θυμάμαι πια!

Στην σκέψη μου έρχονται όλες εκείνες οι φίλες που ακόμα το παλεύουν.....κορίτσια συνεχίστε τις προσπάθειες εντατικά. Αν είναι να νιώσετε αυτό που νιώθουμε τώρα εμείς, αξίζει κάθε θυσία! Θα έρθει σίγουρα, πάντα να θυμάστε την δική μας περίπτωση.

Ευχαριστώ τόσο πολύ για όλα τα μήνύματα αγάπης που βρήκα στο μέηλ μου! Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον που είδα στα σχόλια! Υπόσχομαι να προσπαθήσω να είμαι εδώ πιο συχνά!
Φιλάκια!

45 comments:

Psipsinel said...

na sou zisi edritsa mou! filakia sto moro!

Anonymous said...

Καλό μου κορίτσι, χαλάλι η αναμονή των νέων σας! Χαίρομαι τόσο πολύ που είστε τόσο ευτυχισμένοι και σας εύχομαι από την καρδιά μου να είστε πάντα έτσι! Να σας ζήσει ο άγγελός σας και να είναι πάντα γερός και καλότυχος!

Φωτούλα Τζιώντζου said...

Για την ώρα νοιώθω ανακουφισμένη. Τα λέμε όταν ηρεμήσω.
Από όλους μας για όλους σας

Anonymous said...

Γεια! Να σας ζήσει το γιούδιν σας. Να του δώκεται φιλιά πολλά. Τυχερούλλης πάντως να σας έχει εσάς για γονιούς ;-).
Και νέο σπίτι διαβάζω...μια χαρά είσαστε (πτου πτου πτου να μεν σας μαθκιάσω, άκκασα τζαι τη γλώσσα μου).

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

ΝΑ ΖΗΣΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΜΑΡΩΝΕΤΕ!!!!!!!!

Κλαίω με λυγμούς απλό τη συγκίνηση.
΄Αργησες και ήμουνα σε αγωνία.
Να είναι καλά η Νερίνα μας που μου έφερε το ευχάριστο νέο.

Φίλησέ τον μου στο τρυφερό του λαιμουδάκι...έτσι για τη μωρουδίλα ...γαμώτο!!!!

Φιλιά, φιλιά, φιλιά και πολλές Γλαρένιες αγκαλιές

(υ.γ. τρέχω να πω του Γλάρου μου τα ευχάριστα)
:-))))))

Anonymous said...

espases mas ospou na mas peis ti ginetai! evala xilia dyo me to mualo mou kai ntrepomoun kai na se rwtisw!!!

na'saste kala! na sas zisei kai opos epithimite na ton deite! :D

antidoto1980

Anonymous said...

na sas zhsei vre paidia - me exete katasygkinhsei!!! :')

Anonymous said...

Κυρία κυρία !!!
Να σας ζήσει!!
Να τον καμαρώσετε λεβέντη!!
και να τον χαρείτε σε κάθε στιγμή της ζωής του και της δικής σας!
(Σας επισκέπτομαι καθημερινά και ομολογώ πως μέχρι και mail έστειλα σε κάποιους που συμμετέχουν σχολιάζοντας στο blog σας από έννοια και ανησυχία)
Όλα καλά...

Ιδιαιτέρα γραμματεύς

Starry Night said...

kanonika eprepe na sou thimoso kyria daskala gia tis toses meres anamonis, alla meta pou ematha ta nea sas den mou kanei kardia :D :D :D

Xarika PARA ma PARA polla gia ta nea sas,panta tetoia!! :) Eisaste empneusi gia ola ta zeugaria me paromoia provlimata.... :)

na sas zisei o giokas sas kai kaloriziko to neo sas spiti!! ta filia mou :)

Anonymous said...

Na sas zisi!!

Mas agxoses toses meres :)

AVRA said...

Να σας ζησει ο παιδαρος!!!
3500κ. παλικαρι βγαλατε !!! μπραβο και να μην αγχωνεσαι για εμας.Μεινε μαζι του και απολαυσε αυτες τις στιγμες...ξερεις ποσο γρηγορα μεγαλωνουν τα ατιμα ?

Σας ευχομαι ολοψυχα τα καλυτερα!!!

Julia_Dream said...

Γλυκούλα μου φίλησε μου το ζουζουνο σας και καλορίζικο το νέο σπιτάκι!!!! Εύχομαι να ό,τι καλύτερο από καρδιάς!!!!


Με πολλή πολλή αγάπη!!!!

Anonymous said...

ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!

Να ζήσει, να σας ζήσει, και να το ζήσετε!!

Μπράβο ρε, μακάρι όλοι όσοι πονάνε να βρουν μια τέτοια ευτυχία! Πάντα καλά! :)

ΑΛΙΚΗ said...

ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΕΔΡΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!
ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ ΝΑ ΚΛΕΙΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΜΟΥ!ΕΥΤΥΧΩΣ!!!
ΑΝΤΕ Κ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΒΔΟΜΑΔΑ.
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΦΩΤΟ...
ΟΚ?

An-Lu said...

Να σας ζήσει και να σας δίνει μόνο χαρές!!!!!

Nobody said...

Εδούλα και Πάπη τα συγχαρητήριά μου. Είμαι πολύ χαρούμενη με τα νέα σας. Κι εγώ δε μπαίνω συχνά στα βλογ τώρα και τυχαία μπήκα και είδα το ποστ σου.

Εύχομαι κάθε ευτυχία και απόλυτη υγεία για όλους σας.

UrbanTulip said...

Να σας ζήσει! Να χαίρεστε τον κούκλαρο γίοκα σας!! ( φτου φτου να μην το ματιάσουμε!)

Anonymous said...

Ευχάριστα τα νέα σου...μας συγκίνησες :)
Να σας ζήσει ο άγγελός σας και να τον χαίρεστε...

giota persis said...

Γιουπιιιιιιιιι! να σας ζησει μαμα και μπαμπα!

Πολυ χαιρομαι πραγματικα ΟΛΕ!

ΜΑΓΕΙΑ said...

ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΑΣ!!!!! ΠΟΣΟ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ!!!!! ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΟΥΝ!!!!!!! ΚΑΘΕ ΕΥΤΥΧΙΑ!

evlampia said...

καλοριζικο :)
Να χαιρεστε το μωρακι σας!
Φιλια πολλα και απο μένα!

Anonymous said...

na s zisei to mwraki s k na to xereste!!polla filia sto giokkaro s!! :)

stalamatia said...

Να σας ΖΗΣΗ τα καλύτερα νέα από τη Κύπρο!!!!!!!!!! :D

faidra said...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

faidra said...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

faidra said...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

ο δυσλεξικός δάσκαλος said...

Συγχαρητηρια! Να 'ναι πάντα υγιής και καλότυχος!

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... said...

Πήρε βαθύ γαλάζιο ουρανού το έπλεξε μ’ εκείνο της θαλάσσης ο Θεός, πήρε ανέμου πέρασμα, δύναμη βράχου και λεβεντιά σταυραετού κι έφτιαξε λεβέντη δυνατό.

Να σας ζήσει Έδρα μου!
Να το καμαρώνετε ευτυχισμένο να ευτυχείτε διπλά.

Anonymous said...

Να σου ζήσει.

rocknsane said...

na sas zhsei o aggelos sas kai na sas xarizei pantote tosh xara!!!;)

Anonymous said...

na sas zhsei,na to xaireste...!

onomatodosia

Anonymous said...

Να ζησης!!OMEDETO!!!

Anonymous said...

Να σας ζήσει!!!!
Πραγματικά με τόσα που επεράσατε, θαυμάζω σε και εσένα και τον πάπη!!
Διάβασα όλα τα blogs απ'την αρχή τζε όλα τούτα που περνάτε καθημερινά είναι σαν παραμύθι με το πιο τέλειο τέλος που θα μπορούσε να έχει(παρόλο που τωρά ξεκινά το όνειρο για σας)
Μπράβο και συγχαρητήρια για τον junior! x.x.x

yannispap said...

Τις καλύτερες ευχές μου για το μωράκι σου.Εύχομαι να τον δείς όπως επιθυμείς..!Εχω εμπειρία απο την Εύα
(6) και τη Νεφέλη (1,5)..!

giota persis said...

Να δωσεις μια σφιχτη αγκαλια στο παιδαρο σου

και μια αγκαλαια για ολους σας

καλησπερα

Anonymous said...

Γλυκιά μου apotinedra,

καθε μερα εμπαινα για να μαθω νεα σου και σημερα χαρηκα παρα πολυ για τα ευχαριστα..
ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ και ΠΑΝΤΑ ΥΓΕΙΑ και ΧΑΡΑ να εχετε στο νεο σας σπιτι

zinoula (είσαι πλεον για εμενα φάρος για τις δικες μου προσπαθειες)

Anonymous said...

Ουφ, επιτέλους!!! Κόντεψα να σκάσω!!!

Να σας ζήσει το αγοράκι σας!! Να είναι πάντα γερό και τυχερό!!!

Μη μας ξανακρατήσεις σε αγωνία, να χαρείς!!!

run Stella, run said...

επιτελους! καθε βδομαδα ανοιγα να δω νεα!
να σας ζησει ο παιδαρος και να ειστε παντα ευτυχισμενοι και υγιεις!

patsiouri said...

Ανάσταση!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Τις ευχές μου !

Να σας ζήσει και να τον καμαρώσετε όπως επιθυμείτε !

Με υγεία και κάθε ευτυχία.

MonachusX2 said...

Να σας ζήσει, να τον χαίρεστε και να σας χαίρεται. Τώρα θα αρχίσουν να λύνονται και όλες σου οι απορίες!

haha said...

Συγχαρητήρια! Να σας ζήσει :)

Anonymous said...

"...ki apo panw o theos me ton agio valentino s agapw k se den dinw kanenos...."

ma en htan 14/2 na geniseis?espases mas re na sou zhsei
ate kleinw eklamourises mas pale!

Lexi_penitas said...

Συγχαρητήρια. Να σας ζήσει!

bee said...

αχ μπραβο!! εγώ μολις τωρα πηρα χαμπαρι το ποστ αυτό! και ειχα ανησυχησει!! μπραβο εδριτσα μου συγκινηθηκα πολύ με την περιγραφή σου! μετά απο τοσες ταλαιπωριες σου αξιζουν ολα τα καλά του κόσμου!
ναναι παντα γερό το παιδάκι σας, καλότυχο και εσεις παντα καλά να το μεγαλώσετε και να τον καμαρώσετε!!

θινκυ