Thursday, July 24, 2008

ΕΠΑΝΗΛΘΑ

Μετά από μακρόχρονη απουσία εδώ είμαι και πάλι.....Τι έχει μεσολαβήσει; Πολλά και διάφορα....2 γάμοι, 2 κηδείες, μια βάφτιση και 2 ταξίδια στο εξωτερικό τα βασικότερα από αυτά...Το γεγονός ότι απείχα από το διαδίκτυο δεν ήταν τυχαίο. Το έκανα εντελώς συνειδητά. Η αλήθεια είναι ότι διάβαζα κάποια από τα αγαπημένα μου μπλοκς αργά το βράδυ αλλά έχω μείνει αρκετά πίσω. Είναι τόσα πολλά αυτά που είχα να κάμω στο καινούριο σπίτι καθώς και η φροντίδα του μωρού, που δεν μου αφηνουν χρόνο ν ανασάνω!
Το μπουλουκάκι μου είναι σήμερα 6 μηνών, στρουμπουλό με κόκκινα μαγουλάκια για τσίμπημα. Εχουμε ξετρελλαθεί μαζί του οικογενειακώς γιατί είναι πολύ χαδιάρης και κυρίως χαχανούλης. Τρώμε ρυζάλευρα και πίνουμε χυμούς φρούτων που λατρεύουμε. Επέστρεψα για λίγο στην δουλειά πριν τις καλοκαιρινές διακοπές αλλά τώρα μέχρι Σεπτέμβρη θα είμαι με το μωρό και τον πάπη όλη μέρα! Πήγαμε ταξιδάκι στο εξωτερικό οι τρεις μας και ήταν ότι καλύτερο. Βέβαια δεν είναι το είδος διακοπών που κάναμε μέχρι τώρα οι δυο μας, που ξεκινούσαμε ποδαρόδρομο και όπου μας βγάλει αλλά περάσαμε πολύ καλά παρόλη την κούραση. Τώρα καθημερινά παραλία αργά το απόγευμα, βόλτες για καφεδάκι και κοντινές εκδρομές.
Ειναι ένα κουτί μέσα στο ντουλάπι του μπέμπη που έχει μέσα αναμνήσεις από τη μέρα που γεννήθηκε. Υπερηχογραφήματα, ο ομφάλιος λώρος, η ταυτότητα της κλινικής, τα πρώτα παπουτσάκια, το πρώτο ρουχαλάκι............και μια σύριγγα. Μια από τις πολλές που χρησιμοποίησα στις θεραπείες για να τον αποκτήσω. Την βλέπω και σφίγγομαι. Βλέπω τα ματάκια δίπλα να μου χαμογελούν και δεν θυμάμαι καν για ποιο λόγο είναι εκεί.
Σας πεθύμησα πολύ και πάω να μάθω τα νέα σας. Τα λέμε!

15 comments:

Anonymous said...

Καλωσόρισες! Να είστε καλά και να χαίρεστε το αγοράκι σας. Καλό υπόλοιπο των διακοπών :-)

Anonymous said...

Δασκαλίτσα να έχεις ένα όμορφο καλοκαίρι , κι εγώ απέχω αυτό το διάστημα απο το μπλογκινγκ ...βλέπεις νέο σπίτι κλπ πολύ δουλειά + το αγγελούδι ...πού χρόνος?

Τα λέμε!

APOTINEDRA said...

Καλως σε βρήκα ανώνυμε! Καλό καλοκαίρι να έχεις!

Trelofantasmeni μου κάποια πράγματα στη ζωή είναι πολύ πιο σημαντικά, αυτό είναι το σίγουρο. Θα επανέλθουμε δριμύτερες όμως ε??

Anonymous said...

αγαπημένη εδρούλα,
κι εγώ ανάμεσα σε όσους απέχουν, για μεγάλο διάστημα είναι η αλήθεια.. τυχαία μπήκα σήμερα να ρίξω μια ματιά και κοίτα σύμπτωση! να διαβάσω με μεγάλη χαρά και συγκίνηση τα νέα σας.. να 'στε πάντα έτσι καλά και χαρούμενοι!
καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!
πολλά γλυκά τσιμπηματάκια στα ροδαλά μαγουλάκια του αγγελουδιού σας!
με αγάπη, νοτόλια

APOTINEDRA said...

Ειμαστε πολλοί τελικά! Θα τον τσιμπήσω ακόμα μια φορά για σένα! Φιλάκια!

Starry Night said...

Geia sou kai pali!
Ante, meta apo tis diakopes, me fortismenes tis mpataries pame pali! :)

dose ena filaki ston pourekko kai apo emena!

mako said...

Πολύ πολύ πολύ χαίρομαι !!!!!!!!

Ως μνησίκακη χαζομαμά όταν μαθαίνω / ακούω / διαβάζω ότι δεν είμαι μόνη σε αυτόν τον κόσμο που δεν έχει πια χρόνο και που η ζωή της έχει ραγδαία αλλάξει κάνω πάρτυ !!!!

Φιλιά στον γιόκα (στο μετωπάκι απο μένα)

patsiouri said...

Αντε ντε!!!!
Πάντα τέτοια ευχάριστα (εκτός από τις κηδείες!)

stalamatia said...

Καλωσόρισες και να είσαστε πάντα καλά τι έγινε? Βγήκε στη παραλία ο γόης? Πατεράδες φυλάξτε τις κόρες σας!!!!.Φιλιά

APOTINEDRA said...

@starry
Γεια σου αστεράκι μου. Φιλάκι εχει δοθεί. Οβερ!

@χαζομαμά
Το έχει αλλάξει είναι σχήμα λόγου! Πραγματικά. Φιλάκια πολλά στη Σωτηρία σου!

@Πατσιούρι
Ευχαριστώ πατσιουράκι μου!

@σταλαματιά
Ο γόης βγήκε τσάρκα! Και που είσαι ακόμα σταλαματιά μου. Συγχαρητήρια για την αποφοίτηση κιόλας!!

Anonymous said...

welcome back!

enjoy the rest of the summer ;-)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Αααα... τι βλέπω...
Μεγάλη έκπληξη!!!

Τα θετικά να κρατάς κι' αυτό είναι το χαμόγελο και των τριών σας...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Greca said...

ποσο χαιρομαι που σε διαβαζω....

ο "γαμπρος" τι κανει??? να μας τον προσεχετε!!!!

φιλιαααααααααααααα

spyros1000 said...

emena pali kremes den troei...
tis dino to almiron to 2 kai oyte poy to thelei..
ti ryzaleyra,ti anthos aravositoy,oles tis etairies allaksa tipota...
oyte logos fysika gia krema laxanikon...
to mono poy troei eyxarista einai to novalak ar,to opoio einai gala protis vrefikis ilikias....
ti na kano ,na to pieso?
fovamai min to kanei emeto meta...
o paidiatros leei kathe mera na tis ftiaxnoyme krema..
oyte 30 gr den troei.
ti tha kano me ayto to paidi den ksero.....
apelpistika pia...

APOTINEDRA said...

@roam
Καλώς σας βρήκα! You too!

@Γλαρένια
Πολλές αγκαλιές στην γλαροοικογένεια!

@Γκρέκα
Ο γαμπρός μια χαρά είναι! Προίκα έχετε;; :))))

@Σπύρος
Δεν είμαι και ειδική τώρα, απλά νομίζω ότι το δικό μας είναι παμφάγο, τρώει ότι του δίνεις. Μην απελπίζεσαι όμως, τα καλύτερα έρχονται!