Monday, August 18, 2008

ΣΧΟΛΙΚΑ ΨΩΝΙΑ










Πέρασε πολύ γρήγορα αυτό το καλοκαίρι. Τόχω σαν παράδοση κάθε χρόνο αμέσως μετά τον δεκαπενταύγουστο να ψωνίζω τα σχολικά μου. Τηρώ πιστά αυτή τη διαδικασία για περίπου είκοσι χρόνια, από τότε που ήμουν στο δημοτικό και πήγαινα με τη μαμά μου στου Ιωαννίδη για όσους γνωρίζουν τη Λεμεσό. Κάπου εκεί καταλαβαίνω ότι είναι καιρός ο κάθε κατεργάρης να επιστρέψει στον πάγκο του. Πήγα που λέτε σήμερα σε γνωστό βιβλιοπωλείο και γέμισα ένα καλάθι με του κόσμου τα σχολικά. Πολύχρωμα αντικείμενα για να μου φτιάχνουν τη διάθεση στην έναρξη της νέας χρονιάς. Από παιδάκι λατρεύω αυτή τη μυρωδιά που υπάρχει στα βιβλιοπωλεία στο τέλος του καλοκαιριού, κάνω και γω σαν όλα αυτά τα παιδάκια που ψώνιζαν με τις μαμάδες τους. Μόνο τσάντα δεν πήρα. Εχω για χρόνια ένα τέλειο χαρτοφύλακα που δεν αλλάζω με τίποτα γιατί με βολεύει! Σκεφτόμουνα σήμερα τι ποικιλία υπάρχει και πόσο συγχίζει αυτό τα παιδάκια που ψωνίζουν. Δεν θάθελα νάμαι στην θέση της μαμάς τους, ανκαι σε περίπου 6 χρόνια θα βρεθώ και γω σε αυτή τη θέση και να δούμε αν θα μπορέσω να αρνηθώ οτιδήποτε στον μπεμπούλη μου. Πρώτη του Σεπτέμβρη λοιπόν τα κεφάλια μέσα, αλλά παρόλο προσπαθώ να διώξω από το μυαλό μου την αλμύρα της θάλασσας για να προσαρμοστώ στα νέα δεδομένα όλο εκεί επιστρέφω!

14 comments:

An-Lu said...

Και πολύ καλά κάνεις!!!
Άλλη γλύκα έχει η μυρωδιά των χαρτικών όταν ανακατεύεται με τη φρέσκια αλμύρα του μυαλού ;-)

APOTINEDRA said...

Αυτό ακριβώς....για χρόνια τώρα..!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Α..... κι' εγώ τα ίδια...
Με τα σχολικά τν παιδιών έγβαζα το δικό μου απωθημένο και έκανα αγορές θαρρείς αι επρόκειτο για μένα..
;-)))))

Καλό ξεκίνημα,
Φιλιά ρουφηχτά στο μπεμπούλη σου,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΑΛΙΚΗ said...

Μπραβο Εδρουλα μου!
Και εμεις πηγαμε για "σχολικα" αλλα οχι δικα μου, της μικρης, αναγκαστικα θα παει σταθμο απο βδομαδας... Η μαμα εκλαιγε ασταματητα στα ψωνια...
Αληθεια εσυ τον μικρουλη? Ποιος θα τον κοιταζει?

Anonymous said...

Εζήλεψα και εγώ τωρά..
Νοσταλγώ τα χρόνια που πήγαινα σχολείο και χωνόμουν με τις ώρες στα βιβλιοπολεία για τα σχολικά μου...πολύ τυχερή σε βρίσκω εδρίτσα!!
φιλιά στον μικρούλη σου!!

APOTINEDRA said...

@Γλαρένια
Περί απωθημένων ο λόγος λοιπόν...αθώα όμως!
Φιλάκια πολλά

@Αλίκη
Σε αυτό τον τομέα είμαι τυχερή γιατί έχω τη μαμά μου που περιμένει πως και πως να τον φροντίζει από σεπτέμβρη. Πολύ γλυκούλα η μπέμπα σου!

@Ροουζ18
Σαν φοιτήτρια δικαιούσαι και συ αυτή την μικρή απόλαυση χωρίς τύψεις!

stalamatia said...

Δασκάλ σε 5-6 χρόνια θα παρακαλάς τον γιο σου ναπάρουμε και αυτό και εκείνο ,χμ θα έβρεις ευκαιρία να ψωνίσεις και τσάντα.Θα σε τραβάει ο μικρός να φύγετε αλλά που εσύ!!!!!!!!!

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... said...

Καλή χρονιά να έχετε Έδρα μου.
Καλή χρονιά.

Θα ήθελα πολύ να βρισκόμουν κάπου κοντά όταν πλάι στα δικά σου ψώνια θα έκανες κι εκείνα του παιδιού…

Fibi said...

Kαλό Χειμώνα λοιπόν και καλή σχολική χρονιά, να σας ζήσει ο μπεμπούλης σας και να τον κακομάθεις όσο μπορείς :Ρ

κι αγνάντευε... said...

Εδρούλα, διάβασα όλο το μπλογκ σου από την αρχη και με συγκίνησε αφάνταστα... Καλή νέα σχολική χρονιά και να το χαίρεσαι το μωράκι σου! Θα σε παρακολουθώ!

bee said...

εδρουλα μου,
ειχα καιρό να μπώ να διαβάσω νέακια σου, συγχώρα με.
ελπιζω ναστε καλά!!
και εμενα μου αρέσουν πολύ τα ψώνια αυτά τα σχολικά! μαρέσει ιδιαίτερα η μυρωδιά μέσα στα τετράδια!!! και επισης τα στυλό! τρελαίνομαι να αγοράζω στυλο κατά προτίμηση με λεπτή μύτη!!!:))

APOTINEDRA said...

@σταλαματια
Λες ε;; Μακάρι:)

@ήχος
Ευχαριστούμε πολύ...μπορείς βέβαια να φανταστείς την σκηνή!

@fibi
Ευχαριστούμε πολύ! θα προσπαθήσω να τον κάνω ένα καλό παιδάκι;)

@θινκούλα μου αν το στυλό δεν έχει λεπτή μύτη δεν λέει:)
@και αγνάντευε..
καλώς σε βρήκα....Ευχαριστώ για την ευχή:)

giota persis said...

Καλη χρονια Απο τωρα σε φανταζομαι σε εξι χρονια να πηγαινεις μαζι με τον μικρο σου για την πρωτη του τσαντα..
Φιλια πολλα πολλα ..

Εκπαιδευτικός said...

Αλλιώς αισθανόμουν τα σχολικά είδη σαν μαθητής αλλιώς σαν δάσκαλος!! Σαν μαθητής τα θεωρούσα τα όπλα μου εναντίον του δασκάλου, τώρα σαν βοήθημα για να προσφέρω στον μαθητή.