Saturday, February 10, 2007

ΟΝΕΙΡΟ ΑΠΑΤΗΛΟ

Αυτή τη φορά ελπίζαμε ότι το όνειρο θα γινόταν πραγματικότητα. Ένα όνειρο που παλεύουμε με νύχια και με δόντια να καταφέρουμε εδώ και σχεδόν τρία χρόνια..... 35 μήνες, 35 κτυποκάρδια, 35 αρνήσεις....

Πάντα ήμασταν συγκρατημένα αισιόδοξοι, τα δεδομένα δεν μας επέτρεπαν ιδιαίτερες εξάρσεις. Ο ίδιος ο γιατρός και πεντέξι άλλοι που συμβουλευτήκαμε εν τω μεταξύ, επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια, που τόσο έχουμε κουραστεί να ακούμε.......εξωσωματική, θεραπεία, ορμόνες, τοποθέτηση.........Παρόλες τις προσπάθειες τίποτε δε δείχνει να λειτουργεί ομαλά. Καμιά ένδειξη ότι το όνειρο ζωής θα γίνει πραγματικότητα.

Αυτή τη φορά νιώσαμε τόσο κοντά σε αυτό που επιθυμούσαμε. Δεν μπορεί, τρεις βδομάδες καθυστέρησης είναι αυτές......δεν μπορεί. Και αυτή τη φορά ο γιατρός ήταν αισιόδοξος.... Πήγαμε με την ψυχή στο στόμα για τις αναλύσεις. Στο πίσω μέρος του μυαλού, ανθρώπινο μεν, οδυνηρό δε, αρχίσαμε να κάνουμε σχέδια.......

Μέχρι χτες το απόγευμα. Το τηλεφώνημα μας έκοψε και τους δυο τα πόδια.
Τίποτα.
Ούτε αυτή τη φορά.
Κάτι για ορμονικό πρόβλημα έλεγε πάλι ο γιατρός αλλά εγώ δεν άκουγα, είχα ήδη ξεσπάσει σε λυγμούς.....

16 comments:

the bastard; unshaved. said...

Και να'μαι εδώ να γράφω βλακείες στο δικό μου μπλογκ..απολογούμαι.
Και ειλικρινα λυπάμαι.
Κοίτα.. Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.
Ίσως αυτό να το λέω για να πω μια καλή κουβέντα.. ίσως να το λέω τυπικά όπως κάτι συγγενείς που σου λένε "Όλα θα πάνε καλά".
Δεν ξέρω τι άλλο να πω.
Τέλοσπάντων..
Εύχομαι ό,τι καλύτερο.

Καλό βράδυ.

Φωτούλα Τζιώντζου said...

Ξέρω ότι δε βοηθάει, αλλά οι κόρες μου ήρθαν στην ζωή μου όταν είχα πια πειστεί ότι εγώ και αυτό το "θαύμα" δεν θα συναντιόμαστε ποτέ. Στα παλιά σας τα παπούτσια θα μου πείτε, απλά ήθελα να σας πω ότι ξέρω πως νοιώθετε.
Καλό σας βράδυ

APOTINEDRA said...

@αλφα μι
προσπαθώ πάντα νάμαι αισιόδοξη, απλά αυτή τη φορά ξεχείλησε το ποτήρι....
καθόλου βλακείες, πίστεψε με!
Ευχαριστώ

APOTINEDRA said...

@νερίνα
Σας ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι που τελικά εσείς και το θαύμα καταφέρατε να συναντηθείτε. Πραγματικά χαίρομαι και ελπίζω να συμβεί το ίδιο και με μένα.

Ειλικρινά σας ευχαριστώ!

Anonymous said...

Περασα την ιδια αγωνια πριν 9 χρονια ακριβως.Την ιδια αναμονη τα ιδια αισθηματα,την ιδια απογοητευση.Λιγο μετα σε αλλη προσπαθεια ηρθαν τα διδυμα τα οποια στην διαρκεια της εγκυμοσυνης ειχαν μηδεν τις εκατο πιθανοτητες να επιζησουν (Ειχα επιπλοκες)Περασα πολλα και περασαν πολλα. Με το γιατρο αποφασισαμε να μην παει αμαχητη η εγκυμοσυνη. Ελπιδα καμια απλα για να μην φυγουν χωρις μαχη.
Οι μηδεν τις εκατο πιθανοτητες ειχαν αποκριατικο παρτυ χθες.Η μια ντυμενη στα ροζ πουπυολα και φτερα και ο μικρος Σουπερ μαν χωρις φτερα ομολογουμενως.
Μην το βαζεις κατω Ολα θα ρθουν και ολα θα γινουν Στο ευχομαι ολοψυχα
Γιωτα
spiti.pblogs.gr

APOTINEDRA said...

@anonymous

Alithia? Xairomai poli gia ta didimakia sou. Elpizo kapoies apokries na ziso kai go tin idia xara. Eksallou i elpida pethainei teleftaia.
Efxaristo para poli....

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Με τη σειρά μου κι' εγώ απολογούμαι ΤΑΠΕΙΝΑ!
Σε συμμερίζομαι και εύχομαι ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ Ο,ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!!

APOTINEDRA said...

@φύρδην μίγδην

Αληθινά σας ευχαριστώ από καρδιάς. Με όλα τα σχόλια και τις ευχές που μου γράφεται έχει φτιάξει η Κυριακή μου. Είμαι σίγουρη ότι τόσες ευχές δεν θα πάνε χαμένες.

Και πάλι ευχαριστώ!

Anonymous said...

Θα γίνεις μια καταπληκτική μητέρα! Και θα γιορτάσεις πολλές παιδικές γιορτές. Αν ήξερα ότι πιστεύεις, θα σου έλεγα να μιλήσεις με το Θεό, μέσα από την καρδιά σου (θα σε θυμηθώ, στη δική μου "συνομιλία", αν το θέλεις). Να έχεις εμπιστοσύνη. Μέχρι το τέλος!

Δημήτρης, από: http://imagine.pblogs.gr

APOTINEDRA said...

@δημήτρης
Θα τόθελα πάρα μα πάρα πολύ...ειλικρινά...
Σας ευχαριστώ, τι άλλο μπορώ να πω!

Φοινιξ said...

Μια φίλη είχε κάτι παρόμοιο και έκανε πολλές προσπάθειες εξωσωματικής αν και πολύ μικρή και΄όλες απέτυχαν κα ιτις έλεγαν πάντα τα ίδια.
Με πήρε τηλέφωνο πριν λίγες μέρες ο άντρας της.
Τελικά έμεινε έγκυος η κοπέλα με τον άντρα της χωρίς καμιά βοήθεια.

Γιαυτό να κάνεις υπομονή και θα αποκτήσεις το παιδάκι που τόσο ποθείς.

Υπομονή...

APOTINEDRA said...

@φοινιξ
Καμιά φορά λέω και γω να παρατήσω τους γιατρούς και ίσως γίνει το θαύμα, από την άλλη σκέφτομαι ότι αν άργήσει πολύ θ'αγχωθώ πάλι και φτου από την αρχή.
Θα δείξει. Ευχαριστώ.

Fraoula said...

Pistevw oti suntoma 8a ta kataferete! Kai eimai sigourh, oti akrivws epiedh to 8elete polu, 8a ginete kai teleioi goneis! Afto isws einai to pio shmantiko. Tis kalhmeres mou :)

mako said...

Βγάλε τη λέξη "απατηλό" απο τον τίτλο και απο το μυαλό σου και κράτα μόνο την λέξη "όνειρο". Θα πραγματοποιηθεί - αλήθεια στο λέω.

Μην εγκαταλείψετε τις προσπάθειες.

Με όλο μου τον σεβασμό.

Μ.

sexandthenotsuchabigcity said...

Ένα φιλικό ζευγάρι των γονιών μου προσπαθούσαν για παιδί από τότε που αρραβωνιάστηκαν. Προσπαθούσαν για παιδί και όταν παντρεύτηκαν (2-3 χρόνια πριν τους δικούς μου γονείς). Προσπαθούσαν για παιδί συνεχώς. Δεν υπήρχε μέθοδος που δεν δοκίμασαν. Τελικά όταν ήμουν εγώ γυμνάσιο έπιασε η εξωσωματική και η κοπέλα έμεινε έγκυος. Δύο χρόνια μετά έμεινε έγκυος και το δεύτερο τους μωράκι, εντελώς φυσικά. Κι άλλα 2 χρόνια μετά, κάπου στα 40 έκανε και το 3ο! Κι αυτό φυσικά. Κανένας δεν ξέρει γιατί. Ίσως να έφταιγε η τόση προσπάθεια.
Ξέρω ένα άλλο ζευγάρι που κι αυτοί απελπίστηκαν. Τελικά αποφάσισαν και υιοθέτησαν ένα παιδάκι. Στους 6 μήνες που απέκτησαν το παιδάκι η κοπέλα έμεινε έγκυος φυσικά και έκαναν και ένα δικό τους!

Στα λέω όλα αυτά γιατί πιστεύω πως καμιά φορά το άγχος και η ψυχολογία είναι αντισταθμιστικοί παράγοντες στις ορμόνες. Μα πάνω από όλα γιατί κάποιος που αγαπά τα παιδιά τόσο πολύ όσο εσύ, αξίζει να έχει δικά του.

APOTINEDRA said...

@themanbehindthebell
Thanks a lot friend:)

@fraoula
Λες να συνομοτήσει τελικά το σύμπαν φραουλίτσα μου;

@χαζομαμά
Σίγουρα δεν θα τα παρατήσουμε. Τώρα είναι που πεισμώσαμε!
Να χαίρεσαι το αγγελούδι σου:)

@μικαέλλα
έχω ακούσει κατά καιρούς διάφορες τέτοιες περιπτώσεις. Σε στιγμές απογοήτευσης όμως τα ξεχνάμε όλα....
Από το στόμα σου και στου Θεού τ'αυτί!