Tuesday, February 13, 2007

ΞΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ

Τα αρνητικά συναισθήματα που κατέκλυσαν τη ζωή μου την περασμένη βδομάδα φαίνεται να θολώνουν σιγά σιγά. Το Σαββατοκύριακο , η διάθεση μου πέρασε από διάφορα στάδια. Καταρχήν έπαθα κατάθλιψη. Δεν βγήκα, δεν πήγα απολύτως πουθενά και δεν είχα όρεξη να δω κανένα. Το ξέρω ότι δεν είναι η πρώτη φορά που συνέβηκε αυτό, εδώ και τρία χρόνια, το βιώνω καθημερινά. Ήταν απλά κάποια σημάδια, κάποιες ενθαρρυντικές κουβέντες του γιατρού μετά τη θεραπεία που μετέτρεψαν την πάντα συγκρατημένη αισιοδοξία μου σε ζωντανή ελπίδα.

Είχα τον καλό μου δίπλα μου, κατανοητικό όσο ποτέ, να με ανεβάζει εκεί που έπεφτα, να μου φτιάχνει τον καφέ μου, να μοιράζεται τις ανησυχίες μου και να σκουπίζει τα δάκρυα μου. Ειλικρινά δεν ξέρω, ούτε μπορώ να φανταστώ πώς θα ήταν η ζωή μου χωρίς τη δική του παρουσία. Απόλυτα λογικός και συγκρατημένος, όπως πάντα άλλωστε, είχε την σωστή αντιμετώπιση στην κάθε μου αγωνία, στην κάθε μου αμφισβήτηση.

Νιώθω πραγματικά πολύ προνομιούχα που έχω αυτό τον άνθρωπο δίπλα μου. Ενώ ξέρω το πόσο πολύ θέλει και αυτός ένα μωράκι στη ζωή μας, δηλώνει έτοιμος να σταθεί στο πλάι μου αν αποφασίσω καποια στιγμή να σταματήσω κάθε είδους θεραπεία και να δούμε τι εναλλακτικές λύσεις υπάρχουν.

Δεν είμαι ακόμα έτοιμη να τα παρατήσω. Ισως ξεκουραστώ για κανένα-δυο μήνες και μετά θα συνεχίσω ακάθεκτη. Εξάλλου ας μην ξεχάσω το σύμπαν που τελικά θα συνωμοτήσει (;) αν θέλω κάτι πολύ.....


Σας ευχαριστώ όλους τόσο πολύ για τα σχόλια στο προηγούμενο ποστ. Έπαιξαν πολύ ρόλο στην αλλαγή διάθεσης....

18 comments:

Psipsinel said...

agapiti apotinedra molis se anakalipsa. meta apo diafora porvlimata ke ego tora molis arxisa na prospatho. katalaveno ti niothis ke sou efhome oti kalitero.
mia kenouria fili,

sexandthenotsuchabigcity said...

etsi se thelo
min masas =)

Lithium said...

min ta paratiseis....tha ta kataferete....kai to simantikotero einai pws den ise moni...na to thimase auto

filia

the bastard; unshaved. said...

Σίγουρα.
Όταν έχεις ένα τέτοιο άνθρωπο δίπλα σου να μην φοβάσαι τίποτα.
Και όταν έχεις και εσένα, έναν τόσο δυνατό άνθρωπο που δεν τα παρατά..θα τα καταφέρεις.
Το ξέρω.
Να'σαι καλά και εσύ και ο άντρας σου και να περνάτε καλά πάνω απ'όλα.
Άντε και του χρόνου τέτοιες μέρες ελπίζω ένας μπέμπης ή μια μπέμπισσα να σας χαρίσει τη μεγαλύτερη ετυχία.
Το εύχομαι πραγματικά :)

Fraoula said...

Na deis pou 8a sunomwthsei telika! Egw kai o Paolo Koelho sto egguomaste :)

Anonymous said...

Tα ομορφα τα πραγματα ερχονται εκει που δεν το περιμενεις.
Ιδη εχεις διπλα σου εναν ανθρωπο που σε αγαπα και τον αγαπας .Καθε ευχη και παλι για το καλυτερο
Γιωτα

APOTINEDRA said...

@psipsinel
Psipsinelaki mou ego se exo anakalipsei edo kai kairo. Kali prospatheia sou efxomai. Efxaristo poli. Tha ta leme.

@Michaella
ola kala michaella mou

@lithium
afto einai to mono sigouro file mou:)

@Alfa mi
Les mikre? Na kanoume blogovaftisia:)

@fraoula
apo to stoma sou...kai stou koello to afti:)

@Giota
Efxaristo para ma para poli. Filia.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Το πλέον υπέροχο στη ζωή σου είναι ο εξαιρετικός σου σύντροφος και η στέρεη αγάπη σας.
Με θετική σκέψη, αισιοδοξία και κουράγιο κάνετε το επόμενο βήμα για το Blogo-μωράκι.
΄Αντε, να μαζευόμαστε .....οι νονοί παρακαλώ..
(Συγχωρεσέ μου την ενθουσιώδη οικειότητα μα έχω προηγούμενο με φίλη καλή, που τώρα καμαρώνει δυο κοπέλες 16 και 14 ετών)
ΘΑ ΣΥΝΩΜΟΤΗΣΕΙ!

Person I. said...

Με συγκίνησες...
Θετική σκέψη κι όλα θα πάνε κατ' ευχήν.

APOTINEDRA said...

@φύρδην μίγδην

Λατρεύω την οικειότητα σας!
Μακάρι;))

@φτερό στον άνεμο

Ευχαριστώ τόοοοσο πολύ!

STATLER-WALDORF said...

Μετά από την μπόρα έρχεται πάντα η απόλυτη νηνεμία…! Έτσι και μετά από μια δύσκολη εποχή κοιτά να είσαι προετοιμασμένη πάντα για τα καλύτερα…!Αισιοδοξία και χαμόγελο ομορφαίνουν την ζωή μας….

APOTINEDRA said...

@statler waldorf

Καλωσόρισες! Θα τα λέμε!

Φωτούλα Τζιώντζου said...

Άντε μαζί με το σύμπαν να συνωμοτήσουμε και εμείς, γιατί εδώ που τα λέμε δεν πολυέχω εμπιστοσύνη στον Κοέλιο. Ένα είναι σίγουρο με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θα τα καταφέρετε γιατί είστε απο μονοι σας ένα μικρό σύμπαν.
Και να βγαίνουμε και να γελάμε, υπάρχουν στιγμές που δεν πρέπει να τις χάνουμε. (Όταν θα αποκτήσεις το "σκασμένο" σου θα με καταλάβεις)

Dr.Focus said...

Kalispera! Ti na po tora.. me kali4an i ipolipi! apla euxome oti kalitero sti zoi s ! k ine simantiko p exis auto ton an8ropo dipla s na se stirizi! euxome na iste gia panta mazi eutixismeni k me oti kalitero mpori na sas tixi! I eutixia ine megaliteri otan tin mirazese me an8ropous p agapas pragmatika.

Filika Dr.Focus

APOTINEDRA said...

@Νερίνα
Ας κάνουμε λοιπόν μια μπλοκοσυνομωσία....και σύντομα:)

@dr focus
Καλησπέρα και καλως όρισες!Ευχαριστώ πολύ πολύ...

Anonymous said...

τρελενομαι για συνομωσιες Περιμεντε Ερχομαι!
Γιωτα

Κουέλλα Ένα said...

all you need is love (που λενε και οι beatles, αφιερωμενο)

APOTINEDRA said...

@Γιώτα
Σε περιμένουμε, ανέβα να φύγουμε παρέα:)

@κουέλλα ένα
Καλωσόρισες! Ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση!